۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 24073
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاست داخلی تاریخ انتشار : 09 فوریه 2024 - 13:31 |
وزیر کشور در مراسم افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات:

امکانات دولتی به شکل برابر در اختیار نامزدهای انتخابات قرار می‌گیرد

وزیر کشور با اشاره به افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات تاکید کرد که این امکان فراهم شده تا نامزدها خود را به خوبی معرفی کنند. به گزارش مشهدنیوز ، احمد وحیدی در مراسم افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات این افتتاح را نوید بخش چند نکته دانست و افزود : در سیاست های ابلاغی رهبر […]

امکانات دولتی به شکل برابر در اختیار نامزدهای انتخابات قرار می‌گیرد

وزیر کشور با اشاره به افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات تاکید کرد که این امکان فراهم شده تا نامزدها خود را به خوبی معرفی کنند.

به گزارش مشهدنیوز ، احمد وحیدی در مراسم افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات این افتتاح
را نوید بخش چند نکته دانست و افزود : در سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب یکی از موارد، فراهم شدن زمینه شناخت دقیق مردم از داوطلبان بود.

وی سهم این کانال ها را در فراهم کردن بستر شناسایی بهتر مردم از داوطلبان یادآور شد و گفت : مردم به خوبی می توانند ‌داوطلبان را بشناسند و با ایده های آنها آشنا شوند و در شایسته گزینی موفق باشند.

وزیر کشور با اشاره به سهم منابع مالی داوطلبان انتخابات و اینکه ممکن بود کسانی که  منابع کافی را نداشتند از حضور در انتخابات سر باز بزنند با افتتاح این200 شبکه پرداخت و اظهار کرد: این امکان فراهم شده تا نامزدها خود را به خوبی معرفی کنند به ویژه که نیاز به منابع مالی زیادی ندارد.

وحیدی همچنین تاکید کرد که در هر استان بر اساس قانون جدید، ستاد تبلیغات داریم و موظف است امکانات دولتی را به شکل برابر در اختیار هر نامزد قرار دهد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.