- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
انتقاد شاهین بیانی از عملکرد شجاع خلیل زاده در بازی با نیوزیلند
انتقاد شاهین بیانی از عملکرد شجاع خلیل زاده در بازی با نیوزیلند پیشکسوت فوتبال ایران میگوید: نمیدانم آقای خلیلزاده بعد از این همه تجربه بازی در سطح ملی و باشگاهی چگونه در قلب دفاع تکل میزند؟ امیدوارم دستیاران آقای قلعهنویی بیشتر به او کمک کنند و فقط این نباشد که کنار زمین بنشینند. به گزارش مشهدنیوز، شاهین […]
انتقاد شاهین بیانی از عملکرد شجاع خلیل زاده در بازی با نیوزیلند
پیشکسوت فوتبال ایران میگوید: نمیدانم آقای خلیلزاده بعد از این همه تجربه بازی در سطح ملی و باشگاهی چگونه در قلب دفاع تکل میزند؟ امیدوارم دستیاران آقای قلعهنویی بیشتر به او کمک کنند و فقط این نباشد که کنار زمین بنشینند.
به گزارش مشهدنیوز، شاهین بیانی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفتوگو با ایسنا درباره تساوی ایران مقابل نیوزیلند در نخستین دیدار خود در جام جهانی گفت: ایران میتوانست برنده بازی باشد اما نشد و تاسف میخورم. نیوزیلند را خیلی بزرگ کرده بودیم اما حداقل فوتبال ما تفاوت زیادی با این تیم داشت. شروع خوبی داشتیم و در ۱۰ دقیقه اول خوب آغاز کردیم.
توپی که هیچ شانسی برای آن نبود به گل نخست حریف تبدیل شد. نمیدانم آقای خلیلزاده بعد از این همه تجربه بازی در سطح ملی و باشگاهی چگونه در قلب دفاع تکل میزند؟ این کار منسوخ شده چرا که در صورت ناموفق بودن تکل، از بازی خارج میشوید. خوب به بازی برگشتیم و هر چه زمان میگذشت بازیکنان باور میکردند که میتوانند برنده باشند.
بیانی درباره ترکیب تیم عنوان کرد: ما تنها یک جوان در ترکیب داشتیم و آن هم یک نیمه بازی کرد. با این سیستمی که بازی کردیم، سامان قدوس چه کاری کرد که یک بازیکن جوان نمیتوانست انجام دهد؟ هر جوانی در پست شش تیم ملی بازی میکرد بهتر از سامان بود. یکی از بازیهای ضعیف این بازیکن را شاهد بودیم. ترکیب دلخواهی نداشتیم.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره احتمال صعود ایران از گروه اظهار کرد: تیمهای آسیایی در دور اول نتایج خوبی گرفتند. صعود سخت است اما شدنی است. برای صعود باید نیوزیلند را میبردیم. بردن مصر هم دور از ذهن نیست. امروز در بیشتر زمانها برابر نیوزیلند برتر بودیم. اتفاقی است که رخ داده و باید به دیدارهای بعدی فکر کنیم. افسوس میخورم چرا که به راحتی میتوانستیم نیوزیلند را شکست دهیم.
وی ادامه داد: برخی بازیکنان پا به سن گذاشته را بردهایم اما از آنها استفاده نکردهایم. اگر قرار بود جهانبخش را ببریم و استفاده نکنیم چرا یک جوان نبردیم که تجربه کسب کند؟ میزان دوندگی تیم پایین بود. امیدوارم دو بازی آینده را ایران آبرومندانه بازی کند و هر آنچه که در توان دارد را بگذارد. به این تیم خوشبین هستم به شرط آنکه در ترکیب اصلی جوانان حضور داشته باشند.
بیانی در پایان گفت: تیم ملی ما در این دوره از جام جهانی میتوانست با پیروزی برابر نیوزیلند صعود کند. احتمال صعود اکثر تیمهای آسیایی وجود دارد پس چرا نباید ایران میان آنها باشد؟ امیدوارم دستیاران آقای قلعهنویی بیشتر به او کمک کنند و فقط این نباشد که کنار زمین بنشینند. اگر چیزی را میبینند و حس میکنند درست است به او انتقال دهند چرا که میدانم او چیزی که درست باشد را قبول میکند.
موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی موزیکویدیوی «بدو» با صدای عرفان طهماسبی و همراهی تصاویری خاطرهانگیز از ادوار مختلف جام جهانی، در برنامه فوتبالی عادل فردوسیپور ویژه جام جهانی رونمایی شد؛ اثری که به گفته این گزارشگر و برنامهساز ورزشی، «با حال و هوای جام جهانی همخوانی دارد». به گزارش مشهدنیوز، تولید یک اثر […]
14 ژوئن 2026
جام جهانی 2026 , شجاع خلیل زاده
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.






