Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 5375
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 15 آگوست 2019 - 2:33 |

انصاری‌فرد: تاج به دلیلی “خاص” به حضور ساکت در فوتسال اصرار دارد

انصاری‌فرد: تاج به دلیلی “خاص” به حضور ساکت در فوتسال اصرار دارد رئیس مستعفی کمیته فوتسال و کمیته فنی، دلیل اصلی استعفایش را انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو جدید کمیته فنی دانست. به گزارش مشهدنیوز، محمدحسن انصاری‌فرد که دیشب (سه‌شنبه) به دنبال انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال از سمتش در کمیته […]

انصاری‌فرد: تاج به دلیلی “خاص” به حضور ساکت در فوتسال اصرار دارد

انصاری‌فرد: تاج به دلیلی “خاص” به حضور ساکت در فوتسال اصرار دارد

رئیس مستعفی کمیته فوتسال و کمیته فنی، دلیل اصلی استعفایش را انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو جدید کمیته فنی دانست.

به گزارش مشهدنیوز، محمدحسن انصاری‌فرد که دیشب (سه‌شنبه) به دنبال انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال از سمتش در کمیته فوتسال کناره گیری کرده بود، امروز(چهارشنبه) در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حاضر شد و درباره دلیل استعفایش توضیح داد.

او گفت: آقای تاج سه جلسه با من برای یک کاسه کردن فوتسال داشت و در جلسه آخرش گفت آقای ساکت را باید به عنوان عضو کمیته فنی اضافه کنیم. من گفتم کمیته فنی از افراد متخصصی تشکیل شده است و این موضوع حاشیه‌ساز می‌شود. من گذشتم و ادامه ندادم. یک روز بعد در واتساپ به آقای تاج پیام دادم و گفتم کمیته فنی ما از افراد فوتسالی تشکیل شده و خودم هم سابقه زیادی در فوتسال دارم؛ بنابراین به صلاح فوتسال نمی‌بینم که آقای ساکت حضور داشته باشند. در همان پیام نوشتم که اگر این اتفاق بیفتد، کناره‌گیری خواهم کرد. اعضای کمیته فنی نیز نسبت به اضافه شدن آقای ساکت حساسیت داشتند و می‌گفتند زمانی که ما عضو هستیم، چه نیازی به حضور ایشان است.

رئیس مستعفی کمیته فوتسال افزود: تاج پیام مرا خواند اما پاسخی نداد تا این که چند وقت اخیر شنیدم ایشان طرح‌شان را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برده‌اند. درحالی که روال قانونی کمیته‌ها برای اضافه کردن نفر جدید به شکل دیگری است و ما باید نفر جدید را پیشنهاد بدهیم و سپس رئیس فدراسیون می‌تواند موافقت کند یا نکند. این که طرح اضافه شدن نفر جدید را به هیات رئیسه ببرند و رئیس کمیته فنی را تحت اجبار قرار دهند، برایم قابل قبول نبود.

انصاری فرد هم‌چنین عنوان کرد: اصرار آقای تاج به حضور ساکت دلایل خاصی دارد که نمی‌خواهم آن را بشکافم چون ضرورتی ندارد. من واقعا دوست داشتم کارم را ادامه دهم چون مجموعه دلسوزی داشتیم و یکدل بودیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تاج به دلیل نداشتن اعتماد به او، ساکت را به کمیته فنی اضافه کرده است؟ گفت: فکر نمی‌کنم آقای تاج به من اعتماد نداشته باشد. مگر این که بعد از این صحبت‌ها ایجاد شده باشد. دیشب هم آقای تاج با من تماس گرفت و گفت چرا این کار را کردی. او گفت هدفش از آمدن ساکت، کمک به سازمان تیم‌های ملی است. در حالی که این مسائل در کمیته فوتسال مطرح است و در کمیته فنی نیازی به این مورد نبود. ضمن این که هیچ صحبت و هماهنگی با من برای اضافه شدن آقای ساکت نشده بود. من در مقابل اجبار ایستادگی کردم و اجازه ندادم این انتخاب را به فوتسال تحمیل کنند چون حاشیه‌هایش را می‌دانستم و مطمئن بودم تنش‌های زیادی ایجاد خواهد شد. انعکاس خبر انتصاب ایشان و واکنش جامعه فوتسال کاملا مشخص است و نشان می‌دهد تصمیم من، تصمیم درستی بود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.