۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 26521
  پرینتخانه » سیاست خارجی, تیتر یک تاریخ انتشار : 14 آوریل 2024 - 0:16 |
مسئولان صهیونیست:

ایران حمله به اسرائیل را آغاز کرد

مسئولان صهیونیست: ایران حمله به اسرائیل را آغاز کرد رسانه‌های صهیونیست به نقل از مسئولان اسرائیلی از حمله ایران به اسرائیل خبر دادند. به گزارش مشهدنیوز، تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان اسرائیلی اعلام کرد که ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود به اسرائیل را آغاز کرد. از سوی دیگر، خبرگزاری […]

ایران حمله به اسرائیل را آغاز کرد

مسئولان صهیونیست:

ایران حمله به اسرائیل را آغاز کرد

رسانه‌های صهیونیست به نقل از مسئولان اسرائیلی از حمله ایران به اسرائیل خبر دادند.

به گزارش مشهدنیوز، تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان اسرائیلی اعلام کرد که ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود به اسرائیل را آغاز کرد.

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی عراق به نقل از وزیر حمل و نقل این کشور اعلام کرد که حریم هوایی عراق بسته شده و تمام پروازها متوقف شده است.

شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد: عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی از دقایقی پیش آغاز شده است.

دانیل هگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، در یک نشست خبری اعلام کرده بود: مردم اسرائیل در جاهای امن بمانند.

وی گفته بود: ارتش اسرائیل و پدافند هوایی آماده مقابله با تهدیدات ایران است که طی ساعات آتی رخ خواهد داد. با آمریکا و شرکای منطقه‌ای برای تعامل با هرگونه حمله هماهنگی داریم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزوده بود: تلاش می‌کنیم که پهپادها وارد اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) نشوند و به محض ورود آژیرهای خطر به صدا در می‌آیند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه از حمله سلیم و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.