۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22709
  پرینتخانه » فوتبال اروپا تاریخ انتشار : 06 ژانویه 2024 - 17:27 |
در یک بازی 101 دقیقه‌ای

اینتر 2-1 ورونا: قهرمانی دراماتیک نیم فصل در 4+90!

در یک بازی 101 دقیقه‌ای اینتر 2-1 ورونا: قهرمانی دراماتیک نیم فصل در 4+90! اینتر در یک بازی به یادماندنی با گل دقیقه 94 داویده فراتزی توانست ورونا را 2-1 شکست دهد. در دقیقه 100 بازی بازیکن حریف پنالتی را به تیر زد. به گزارش “مشهدنیوز”، اینتر پس از تساوی هفته قبل برابر جنوا امروز […]

اینتر 2-1 ورونا: قهرمانی دراماتیک نیم فصل در 4+90!

در یک بازی 101 دقیقه‌ای

اینتر 2-1 ورونا: قهرمانی دراماتیک نیم فصل در 4+90!

اینتر در یک بازی به یادماندنی با گل دقیقه 94 داویده فراتزی توانست ورونا را 2-1 شکست دهد. در دقیقه 100 بازی بازیکن حریف پنالتی را به تیر زد.

اینتر 2-1 ورونا: قهرمانی دراماتیک نیم فصل در 4+90!

به گزارش “مشهدنیوز”، اینتر پس از تساوی هفته قبل برابر جنوا امروز محکوم به پیروزی برابر ورونا بود تا نیم فصل را صدرنشین تمام کند و فاصله دو امتیازی با یوونتوس به نراتزوری حق هیچ اشتباهی نمی‌داد. حریف اینتر در رده هفدهم بود و زردپوشان برای بقا می‌جنگیدند.

اینتر بازی را بهتر شروع کرد، اما میهمان در دقیقه سوم نزدیک بود همه را غافلگیر کند. ضربه سوسلوف خطرناک بود ولی زومر توانست آن را مهار کند.

1975532

اینتر در دقیقه 13 به گل اول رسید. روی یک همکاری تیمی خوب، هنریک مخیتاریان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس عمقی لائوتارو را با گلر تک به تک کرد. ستاره آرژانتینی بعد از کنترل توپ بی‌معطلی با بیرون پا ضربه زد و توپ به کنج دروازه رفت. یک گل تماشایی برای اینتر تا سن‌سیرو به وجد بیاید.

در ادامه بازی اینتر تیم مسلط میدان بود و ورونا نیز روی ضربه سر جوریچ که زومر روی خط مهار کرد، بهترین شانس را برای مساوی کردن بازی داشت که آن را از دست داد.

نیمه اول با همان یک گل به سود اینتر تمام شد.

1975530

اینتر در سومین دقیقه از نیمه دوم به گل رسید. زننده گل باز هم لائوتارو بود، ولی گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. VAR نیز تصمیم کمک را تایید کرد.

ورونا در دقیقه 54 باز هم روی ضربه سر جوریچ خطرساز ظاهر شد، اما این بار تیر دروازه مانع گلزنی او شد. سانتر از چپ را جوریچ روی سر آچربی زد و این بار هم بدشانس بود.

در دقیقه 74 گل تساوی ورونا به شکلی غیرمنتظره به ثمر رسید. یک ارسال از راست روی عدم یارگیری مناسب آچربی و اشتباه زومر باعث شد تا آنری، مهاجم فرانسوی ورونا، توپ را وارد دروازه اینتر کند.

در دقیقه 80 روی اشتباه مدافع ورونا نزدیک بود گل دوم اینتر ثبت شود، ولی آرناتوویچ ناخواسته روی خط دروازه مانع شد! دو دقیقه بعد ضربه سر لائوتارو را گلر روی خط مهار کرد.

1975536

در دقیقه 92 بازی آرناتوویچ نتوانست روی سانتر آچربی از چند قدمی دروازه به توپ ضربه بزند و بخت مسلم گلزنی از دست رفت.

در دقیقه 94 شوت محکم باستونی به تیر افقی برخورد کرد و روی ریباند همین توپ نراتزوری به گل برتری رسید. بارلا از بیرون محوطه جریمه توپ برگشتی را به سمت دروازه شوت زد و دروازه‌بان آن را برگشت داد تا در دهانه دروازه فراتزری کار را تمام کند.

روی اعتراض به این گل یکی از بازیکنان ورونا کارت قرمز گرفت و اخراج شد. بازی رو به اتمام بود که ورونا به پنالتی رسید. با دخالت VAR داور برای میهمان پنالتی گرفت، ولی در دقیقه 100 بازی آنری توپ را به تیر زد و در ریباند نیز ضربه سر مهاجم ورونا به بیرون رفت.

در نهایت این بازی را اینتر برد و به شکل قطعی قهرمان زمستانی سری آ ایتالیا شد.

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.