۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 2344
  پرینتخانه » آخرین اخبار, شهری, محیط زیست تاریخ انتشار : 10 ژانویه 2019 - 22:48 |

بارش برف در ۸ محور مواصلاتی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از بارش برف در هشت محور مواصلاتی خبر داد. به گزارش مشهدنیوز، سرهنگ نادر رحمانی ، درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور گفت: در محورهای شاهین – تکاب و سردشت – مهاباد در استان آذربایجان غربی، ارتفاعات محورهای چالوس – کرج ،  فیروزکوه و […]

بارش برف در ۸ محور مواصلاتی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از بارش برف در هشت محور مواصلاتی خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز، سرهنگ نادر رحمانی ، درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور گفت: در محورهای شاهین – تکاب و سردشت – مهاباد در استان آذربایجان غربی، ارتفاعات محورهای چالوس – کرج ،  فیروزکوه و کیاسر – سمنان در مازندران، محوربجنورد – اسفراین در خراسان شمالی و محورهای توسکستان – شاهرود و خوش ییلاق – شاهرود بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در بیشتر محورهای استانهای خراسان رضوی، مازندران و گلستان نیز بارش باران گزارش شده است، اظهار کرد: در محور شیروان – بجنورد در استان خراسان شمالی نیز بارش باران دیده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در ادامه تصریح کرد: در محورهای محور بجنورد – آشخانه در استان خراسان شمالی و جیرفت – کرمان در استان کرمان نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

به گفته رحمانی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.