۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 23251
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حوادث، انتظامی, شهری تاریخ انتشار : 17 ژانویه 2024 - 21:37 |

بازداشت یک زن به دلیل حمل شیشه در ایستگاه راه‌آهن تهران

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۲۴ کیلوگرم مخدر شیشه از یک مسافر زن در ایستگاه راه‌آهن تهران خبر داد. به گزارش مشهدنیوز ، سردار علی مؤیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس راه‌آهن تهران بزرگ در راستای اجرای طرح مبارزه با موادمخدر و تشدید اقدامات کنترلی و اطلاعاتی از حمل و […]

بازداشت یک زن به دلیل حمل شیشه در ایستگاه راه‌آهن تهران

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۲۴ کیلوگرم مخدر شیشه از یک مسافر زن در ایستگاه راه‌آهن تهران خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز ، سردار علی مؤیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس راه‌آهن تهران بزرگ در راستای اجرای طرح مبارزه با موادمخدر و تشدید اقدامات کنترلی و اطلاعاتی از حمل و جابه‌جایی موادمخدر توسط یکی از مسافران زن قطار مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران مبارزه با موادمخدر پلیس راه آهن تهران با اشراف اطلاعاتی و استفاده از روش چهره‌زنی به خانمی از مسافران قطار بندرعباس- تهران مظنون شدند. در همین راستا نیز او را با رعایت حقوق شهروندی توسط پلیس زنان به گیت بازرسی هدایت کرده و اقدام به بازرسی از وسایل همراه او کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌ماموران پلیس راه‌آهن پس از اخذ مجوز قضائی و بازرسی کامل وسایل همراه این زن؛ تعداد ۲۴ بسته به وزن ۲۴ کیلو و ۹۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را که به صورت ماهرانه‌ای در چمدان و کیف دستی جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

مؤیدی با بیان اینکه متهم دستگیر شد، گف: برای این زن پرونده‌ای تشکیل شد و در ادامه برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم  همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.