۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 25296
  پرینتخانه » گردشگری و میراث, استان ها تاریخ انتشار : 22 مارس 2024 - 12:58 |
مدیر آرامگاه فردوسی خبر داد:

بازدید 20 هزارنفر از مجموعه آرامگاه فردوسی تا امروز

مدیر آرامگاه فردوسی خبر داد: بازدید 20 هزارنفر از مجموعه آرامگاه فردوسی تا امروز مدیر آرامگاه فردوسی گفت: با توجه به اینکه ۳ روز از تعطیلات نوروز می‌گذرد استقبال خوبی صورت گرفته و نزدیک به ۲۰ هزار نفر از مجموعه فرهنگی و تاریخی فردوسی بازدید کردند. به گزارش مشهدنیوز، احسان رحمانیان در گفت‌وگو با ایسنا […]

بازدید 20 هزارنفر از مجموعه آرامگاه فردوسی تا امروز

مدیر آرامگاه فردوسی خبر داد:

بازدید 20 هزارنفر از مجموعه آرامگاه فردوسی تا امروز

مدیر آرامگاه فردوسی گفت: با توجه به اینکه ۳ روز از تعطیلات نوروز می‌گذرد استقبال خوبی صورت گرفته و نزدیک به ۲۰ هزار نفر از مجموعه فرهنگی و تاریخی فردوسی بازدید کردند.

به گزارش مشهدنیوز، احسان رحمانیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای فروردین‌ماه تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار نفر از مجموعه فرهنگی تاریخی فردوسی بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی تاریخی فردوسی فعالیت‌های خود را در دو نوبت صبح و عصر ادامه می‌دهد که در نوبت صبح برنامه‌های پرده‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و نقالی انجام می‌شود که همزمان با آن‌ها مراسم موسیقی آیینی نیز اجرا می‌شود.

مدیر آرامگاه فردوسی با بیان اینکه ساعات بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی فردوسی از ۸:۳۰ صبح الی ۲۰:۳۰ شب ادامه دارد، اضافه کرد: همچنین برنامه‌هایی که در نوبت عصر برای بازدیدکنندگان نوروزی اجرا می‌شود پرده‌خوانی، نقالی و موسیقی آیینی است که این برنامه‌ها تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد.

رحمانیان بیان کرد: در این ایام میان برنامه‌هایی مانند نقالی‌های رو حوضی که در کنار آبنمای فردوسی برگزار می‌شود. همچنین در سال جاری نزدیک به ۱۰ راهنما به مجموعه اضافه کردیم تا بازدیدکنندگان به لحاظ راهنمایی و اطلاع‌رسانی‌های لازم مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.