۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22462
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 29 دسامبر 2023 - 21:16 |

برزیل نه؛ قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید تمدید شد

برزیل نه؛ قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید تمدید شد کارلو آنچلوتی قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد. به گزارش مشهدنیوز به نقل از آس، در حالی که گفته شده بود کارلو آنچلوتی با فدراسیون فوتبال برزیل برای هدایت این تیم به توافق رسیده است ولی با اعلم فلورنتینو پرس قرارداد این مربی با […]

برزیل نه؛ قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید تمدید شد

برزیل نه؛ قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید تمدید شد

کارلو آنچلوتی قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از آس، در حالی که گفته شده بود کارلو آنچلوتی با فدراسیون فوتبال برزیل برای هدایت این تیم به توافق رسیده است ولی با اعلم فلورنتینو پرس قرارداد این مربی با پرافتخارترین تیم اروپا تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد.

ادنالدو رودریگز رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل در ماه ژوئیه اعلام کرد که آنچلوتی در تابستان ۲۰۲۴ هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده خواهد گرفت. با این حال، آس خبر داد که این سرمربی ایتالیایی هیچ قراردادی با برزیل امضا نکرده است.

هدایت تیم ملی برزیل تا تابستان ۲۰۲۴ بر عهده فرناندو دینیز است. برزیل در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، تاکنون عملکرد ناموفقی داشته اند و در ۶ بازی (با سه شکست) تنها ۷ امتیاز کسب کرده اند.

آنچلوتی در تابستان ۲۰۲۱ برای دومین بار در دوران حرفه ای خود هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت. مادریدی ها در این فصل با ۴۵ امتیاز از ۱۸ بازی در صدر جدول رده بندی لالیگای اسپانیا قرار دارند.

بیانیه رئال مادرید

رئال مادرید و کارلو آنچلوتی برای تمدید قرارداد تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ به توافق رسیدند. او در پنج فصل مربیگری رئال مادرید، ۱۰ عنوان قهرمانی کسب کرده است: ۲ لیگ قهرمانان، یک قهرمانی در لیگ ، ۲ قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، ۲ سوپر جام اروپا،  ۲ کوپا دل ری و یک سوپر جام اسپانیا.

کارلو آنچلوتی تنها مربی ای است که ۴ قهرمانی در اروپا به دست آورده و بیشترین پیروزی را در تاریخ این رقابت ها با ۱۱۸ برد به دست آورده است و همچنین اولین مربی است که در پنج لیگ معتبر اروپایی (ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا) قهرمان شده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.