۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 21358
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, اقتصادی, حوادث، انتظامی, خانواده, سلامت, شهری, علم و فناوری, محیط زیست تاریخ انتشار : 13 ژوئن 2023 - 15:13 |

برق ۱۳۰ اداره و دستگاه اجرایی در مشهد قطع شد

معصومه مرادی اظهار کرد: از زمان الزام اداره ها و دستگاه های اجرایی به کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری، برق ۱۳۰ اداره و دستگاه اجرایی در این شهر به دلیل عدم رعایت مصرف صحیح از راه دور قطع شده است. مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: در […]

معصومه مرادی اظهار کرد: از زمان الزام اداره ها و دستگاه های اجرایی به کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری، برق ۱۳۰ اداره و دستگاه اجرایی در این شهر به دلیل عدم رعایت مصرف صحیح از راه دور قطع شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: در روزهای ۱۶ و ۱۷ خرداد به اداره ها و نهادها و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف در مشهد اخطار و هشدار لازم به صورت پیامک داده شد و در روز ۲۰ خرداد، ۸۰ دستگاهی که میزان مصرف مصوبه هیأت دولت را رعایت نکرده بودند و در روز ۲۱ خردادماه ۵۰ دستگاه اجرایی دیگر با قطع برق از راه دور مواجه شدند.

وی افزود: مصرف برق تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای اداری و سازمان‌های دولتی مشهد از طریق شمارشگرهای هوشمند، قابل رؤیت و کنترل پذیر است.

مرادی در ادامه گفت: با توجه به گرمای تابستان سال ۱۴۰۲ و ضرورت کاهش مصرف برق اداره ها و دستگاه‌های اجرایی و همچنین مدیریت مصرف، بر اساس بند ۲ مصوبه هیأت وزیران مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ تمام دستگاه‌های اجرایی، نهادها و بانک‌ها موظف هستند مصرف برق خود را در ساعت اداری نسبت به دوره سال گذشته ۳۰ درصد و در ساعت غیر اداری ۶۰ درصد کاهش دهند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق مشهد با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف و ضرورت نظارت و کنترل میزان مصرف برق مشترکان در شهر مشهد افزود: در حال حاضر تعداد ۶۷۰ ساختمان اداری در محدوده عملیاتی توزیع برق مشهد دارای شمارشگرهای هوشمند هستند که طبق مصوبه هیأت دولت باید نسبت به کاهش مصرف برق خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: برنامه محدودیت مصرف تا ۱۵ شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت و اداره هایی که ضوابط تعین شده را رعایت نکنند ضمن اطلاع رسانی به صورت تلفنی و پیامکی از راه دور و بدون مراجعه حضوری برقشان قطع خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.