۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 22815
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2024 - 14:43 |

به‌کارگیری اتباع خارجی در شعاع ۳ کیلومتری حرم رضوی تحت هر شرایطی غیر مجاز است

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی: به‌کارگیری اتباع خارجی در شعاع ۳ کیلومتری حرم رضوی تحت هر شرایطی غیر مجاز است مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: به‌کارگیری اتباع خارجی در شعاع ۳ کیلومتری حریم رضوی تحت هر شرایطی غیر مجاز است و تخلف محسوب می‌شود. به گزارش مشهدنیوز، محسن […]

به‌کارگیری اتباع خارجی در شعاع ۳ کیلومتری حرم رضوی تحت هر شرایطی غیر مجاز است

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی:

به‌کارگیری اتباع خارجی در شعاع ۳ کیلومتری حرم رضوی تحت هر شرایطی غیر مجاز است

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: به‌کارگیری اتباع خارجی در شعاع ۳ کیلومتری حریم رضوی تحت هر شرایطی غیر مجاز است و تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش مشهدنیوز، محسن صیادی در خصوص نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم امام رضا (ع) اظهار کرد: با تشدید گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اداره اماکن، اداره کار و اداره اتباع بر واحدهای صنفی در شعاع ۳ کیلومتری حرم مطهر رضوی ۱۰ واحد صنفی پلمب شدند.

وی افزود: در این گشت‌ها که از ابتدای دی‌ماه تشدید شده، بیش از ۵۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که منجر به تشکیل بیش از ۷۰ پرونده تعزیری برای این واحدهای صنفی شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: عمده تخلفات این واحدهای صنفی عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی(به‌کارگیری غیر مجاز اتباع خارجی)، گران‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است.

صیادی عنوان کرد: به‌کارگیری اتباع خارجی در شعاع ۳ کیلومتری حرم رضوی تحت هر شرایطی غیر مجاز است و تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.