۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 21183
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, تیتر یک, خانواده, سلامت, شهری, ویژه تاریخ انتشار : 08 آوریل 2023 - 14:02 |

تجمع دوباره پرستاران مشهدی مقابل استانداری

پرستاران مشهدی به دلیل اعتراض به پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری برای بار دوم در چند روز اخیر مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.
تجمع دوباره پرستاران مشهدی مقابل استانداری

چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه بود که پرستاران در اعتراض به پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری مقابل استانداری تجمع کرده بودند. امروز نیز برای بار دوم در مقابل استانداری حضور یافته و اعتراض خود مبنی بر عدم رعایت عدالت در پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری را اعلام کردند.

محسن گچپزان، رئیس سازمان نظام پرستاری مشهد در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: تجمع چهارشنبه پیرو پرداخت تعرفه پرستاران انجام شد که با مسئولان استانداری صحبت و قرار شد جلسه‌ای برگزار شود. همان روز مکاتبه‌ای با معاونت پرستاری وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه انجام دادیم و منتظر جواب آن هستیم.

وی افزود: به دلیل اینکه امروز در محل استانداری حضور نداشتم علت تجمع امروز را نمی‌دانم اما احتمالا باز هم در خصوص تعرفه‌گذاری بوده است.

گچپزان گفت: جلسه اضطراری با حضور نماینده‌های پرستاران و در محل استانداری برگزار خواهد شد تا تمام مسائل پرستاران را بررسی کنیم، البته هنوز مهمانان، تاریخ و زمان مشخص نیست. در آن جلسه تمام مسائل را بررسی می‌کنیم تا راهکاری در سطح وزارتخانه یا دانشگاه پیدا کنیم و مشکل پرستاران حل شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری مشهد با بیان اینکه در حال حاضر مشکل روز پرستاران تعرفه‌گذاری است، عنوان کرد: همکارانی دریافتی خوبی داشتند و دریافتی برخی کم، صفر و حتی منفی بوده است. پرداختی‌ها متعادل نبوده و دریافتی همکاران تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. باید اصلاحاتی در ضرایب انجام شود که درخواست آن را به تهران ارسال کردیم. نرم‌افزار این کار مربوط به وزارتخانه بوده و مشهد تنها مجری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.