۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 5026
  پرینتخانه » علم و فناوری تاریخ انتشار : 11 آگوست 2019 - 0:46 |

تسهیلات ۴۰۰ میلیاردی به شرکتهای حوزه سلامت در سال جاری

تسهیلات ۴۰۰ میلیاردی به شرکتهای حوزه سلامت در سال جاری رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در سال ۹۸ حجم ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت بیشتر از کل مصوبات ۵ سال گذشته صندوق بوده است. به گزارش مشهدنیوز، علی وحدت در اولین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان سلامت که عصر امروز در مجتمع شکوفایی شرکتهای دانش‌بنیان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۸ […]

تسهیلات ۴۰۰ میلیاردی به شرکتهای حوزه سلامت در سال جاری

تسهیلات ۴۰۰ میلیاردی به شرکتهای حوزه سلامت در سال جاری

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در سال ۹۸ حجم ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت بیشتر از کل مصوبات ۵ سال گذشته صندوق بوده است.

به گزارش مشهدنیوز، علی وحدت در اولین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان سلامت که عصر امروز در مجتمع شکوفایی شرکتهای دانش‌بنیان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۸ بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص داده شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات بیشتر از کل مصوبات ۵ سال گذشته صندوق نوآوری و شکوفایی به شمار می‌رود.

وحدت تاکید کرد: ما همواره در صدد هستیم که با ابزارهای مختلف مانند ارائه ضمانت‌نامه‌ها و لیزینگ در راستای تضمین خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان فعالانه تسهیلاتی را به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.