۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 5467
  پرینتخانه » تیتر یک, دولت تاریخ انتشار : 14 سپتامبر 2019 - 10:05 |

تعجب کردم که آقای بطحائی هوس مجلس به سرش زد

تعجب کردم که آقای بطحائی هوس مجلس به سرش زد معاون اول رییس جمهور گفت: آقای بطحایی خودش استعفا داد، من وقتی خبردار شدم که با استعفای وی موافقت شده بود. به گزارش مشهدنیوز،اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزرای پیشین و فعلی آموزش‌ و پرورش،‌ اظهار کرد: آقای بطحائی خودش استعفا داد، من وقتی […]

تعجب کردم که آقای بطحائی هوس مجلس به سرش زد

تعجب کردم که آقای بطحائی هوس مجلس به سرش زد

معاون اول رییس جمهور گفت: آقای بطحایی خودش استعفا داد، من وقتی خبردار شدم که با استعفای وی موافقت شده بود.

به گزارش مشهدنیوز،اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزرای پیشین و فعلی آموزش‌ و پرورش،‌ اظهار کرد: آقای بطحائی خودش استعفا داد، من وقتی خبردار شدم که با استعفای وی موافقت شده بود.

وی ادامه داد: این اتفاق در ایام تعطیلات عید فطر بود و من خبر را در موبایل دیدم. تعجب کردم که ایشان هوس مجلس به سرش زده است.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: اولین متضرر انتخاب حاجی میرزایی من خواهم بود. او شش سال برای اداره دولت خیلی به من کمک کرد. بخش مهمی از استحکام، انسجام و نظم مصوبات دولت مرهون کار حاجی میرزایی بود. وی مدیری صاحب فکر و با برنامه است و قدرت هماهنگی دارد.

ادامه دارد…/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.