۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 14608
  پرینتخانه » دیگر رسانه ها, فوتبال, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 05 فوریه 2022 - 10:24 |

تعریف فرهاد مجیدی از یحیی و بازیکنان پرسپولیس

سرمربی استقلال می‌گوید منظورش از قهرمانی پاک تیم پرسپولیس نبوده است.
تعریف فرهاد مجیدی از یحیی و بازیکنان پرسپولیس

استقلال با برتری دو بر یک برابر هوادار، به تنهایی صدرنشین لیگ برتر شد و با سه امتیاز اختلاف، بالاتر از پرسپولیس در جدول رده بندی قرار گرفت. دیدار با هوادار یکی از آن بازی‌های سخت برای استقلال و فرهاد مجیدی بود که نهایتا دست پر از آن بیرون آمدند.

به گزارش فرارو، البته که قبل و بعد از این بازی، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری حرف‌های عجیب و تندی به زبان آورد؛ پیش از این بازی، فرهاد مجیدی با کنایه به «عده ای» از این گفت که ترجیح می‌دهد اگر قهرمان می‌شود، این قهرمانی «پاک» باشد. صحبت‌های فرهاد مجیدی خیلی سریع این شایعه را مطرح کرد که او به قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر ایران کنایه زده است.
استقلال مدافع تیم ملی را خرید
این موضوعی بود تا روز گذشته در کنفرانس خبری بعد از بازی با هوادار دوباره مطرح شود. فرهاد مجیدی در مورد اینکه روز گذشته در رابطه با قهرمانی پاک تیمش صحبت کرد که برخی‌ها آن را به تیم‌های دیگر ربط دادند، واکنش نشان داد و با تعریف از یحیی و پرسپولیسی‌ها گفت: اصلاً. من در مورد خودم صحبت کردم و هر کسی دوست دارد برداشت کند. من درباره تفکر خودم صحبت کردم. پرسپولیس تیمی است که در زمین رقیب‌مان و در بیرون قابل احترام است. این احترام برای یحیی گل‌محمدی، بازیکنانش و هواداران پرسپولیس است. حتماً گل‌محمدی و بازیکنانش زحمت کشیدند که توانستند قهرمان شوند. من تفکر خودم را گفتم. این همه داستان برای ما درست نکنند. من را می‌شناسید، بیشتر سرم در لاک خودم است. نه با مجریان تلویزیونی ارتباط دارم نه با خبرنگاران و این را می‌دانید. تمرکزم روی تیم خودم است و نیازی به کسی ندارم. موفق شوم خدا را شکر می‌کنم و اگر موفق نشوم بیشتر کار می‌کنم. من جا نمی‌زنم، ولی این رفتار‌ها درست نیست. هر هفته دنبال این موضوع هستند که چرا از تیم‌شان امتیاز کم شده است. یک بار از تیم و بازیکنانم صحبت نکردند، چرا؟ چون نفعی برای‌شان ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.