۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 23163
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, تیتر یک, سیاست داخلی, سیاسی, مجلس, ویژه تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2024 - 12:31 |
رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی عنوان کرد؛

تغییر ۲ معاون فرماندار در راستای سلامت انتخابات خراسان رضوی

تایباد- رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: استفاده از امکانات دولتی و فعالیت مدیران در له یا علیه هر شخصی در انتخابات ممنوع بوده و در همین راستا دو معاون فرماندار را تغییر دادیم.
تغییر ۲ معاون فرماندار در راستای سلامت انتخابات خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی طباطبایی صبح دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری تایباد که با حضور جمعی از روحانیون، معتمدین و مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری تایباد برگزار شد، اظهار کرد: دو انتخابات مهم در سال ۱۴۰۲ در پیش است و اهمیت این انتخابات چنان بالا است که رهبری معظم انقلاب از ابتدای سال آن را متذکر شدند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: از خرداد ماه ستاد انتخابات تشکیل شد و پیش از آن از بهمن ماه آموزش عوامل انتخابات را آغاز کردیم. ۴ هزار و ۶۰۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است و همه تلاش ما این است که انتخاباتی امن و سالم برگزار کنیم.

وی گفت: ۸۰ هزار نفر در برگزاری این انتخابات به ما کمک می‌کنند و از افتخارات جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات توسط مردم است، در استان خراسان رضوی ۷۸۰ نفر تاکنون تأیید شدند و تلاش می‌کنیم فضای یکسانی برای تبلیغات ایجاد کنیم.

طباطبایی افزود: تمام طرح‌های تبلیغاتی باید در کمیته تبلیغات شهرستان و استان بررسی، قیمت گذاری و در اختیار نامزدها قرار گیرد. صدا و سیما در ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۹ فرستنده نصب خواهد کرد تا از امکانات این دستگاه نیز در امر تبلیغات استفاده شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه ۹۵ درصد خطوط ارتباطی برقرار شده است، گفت: هنوز شورای نگهبان مجوز برگزاری الکترونیکی انتخابات را صادر نکرده است اما ما در خراسان رضوی آماده برگزاری الکترونیکی هستیم. در حوزه مشارکت سیاسی همه وظیفه داریم در تشویق مردم به حضور در انتخابات تلاش کنیم، ما مکلف هستیم زمینه را آماده کنیم تا آنچه دشمن قصد دارد، با ایجاد ناامیدی انجام دهد، به سرانجام نرسد.

وی اضافه کرد: ما باید جایگاه واقعی ایران در سطح جهان را به مردم برسانیم، اگر همین موضوع را درست به مردم منتقل کنیم آنها خود پای کار هستند؛ البته در حوزه اقتصادی مشکل داریم و این مشکل هم به دلیل تحریم‌ها است.

طباطبایی گفت: ما در انتقال پول به کشور دچار مشکل هستیم و به همین دلیل با حضور در بریکس و شانگهای به دنبال بی اثر کردن تحریم‌ها هستیم، مردم تعهد خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند و همچنان پای انقلاب خود هستند، دولت هم تلاش خواهد کرد عدالت را در تمامی سطوح برقرار کند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: طبق ماده ۵۷ قانون انتخابات هرگونه استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدی دست به تبلیغات بزند، نه فقط امکانات بلکه شخص مدیر نیز چنین حقی ندارد، در همین راستا دو معاون فرماندار را تغییر دادیم و تعارفی هم با کسی نداریم چرا که صحت انتخابات برای ما بسیار مهم است.

وی با معرفی مهدی شیردل به عنوان فرماندار تایباد گفت: انتخاب فرماندار با توجه به ویژگی‌های این شهرستان، کار ساده ای نیست؛ فرماندار این شهرستان علاوه بر مسائل حوزه وزارت کشور باید در حوزه معادن، گمرک، منطقه آزاد و امنیت آگاهی داشته باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مهدی شیردل به عنوان سرپرست فرمانداری تایباد معرفی شد، وی پیش از این معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار کاشمر بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.