Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 20343
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, تیتر یک, حوادث، انتظامی, دیگر رسانه ها, سلامت تاریخ انتشار : 09 اکتبر 2022 - 14:06 |

توضیح استاندار تهران درباره تحریف سخنانش درخصوص نیروی انتظامی

استاندار تهران در واکنش به تحریف خبری در خصوص کمبود زیرساخت در کنترل اغتشاشات گفت: نیروی انتظامی با کار شبانه روزی و جهادی، برخی کمبودهای احتمالی در حوزه امنیت را جبران می کند.
توضیح استاندار تهران درباره تحریف سخنانش درخصوص نیروی انتظامی

محسن منصوری صبح یکشنبه ۱۷ مهر ماه در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شرق استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته در برخی رسانه های بیگانه مطلبی از بنده منتشر شد که درست نبود، در نشستی که با مجموعه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران داشتیم، اعلام کردیم نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی، مجاهدت، کار انقلابی و کار مومنانه برخی کمبودهای احتمالی را در حوزه های مختلف جبران می کند.

وی تاکید کرد: این صحبت بنده دلالت بر تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی داشت تا آنجا که عرض کردم بسیاری از عزیزان چندین روز است که منزل نرفته اند، از این باب که مومنانه و معتقدانه و ۲۴ ساعته پای ماموریت خود هستند.

استاندار تهران اظهار کرد: در آن نشست از حضور شبانه روزی پلیس تشکر کردیم ولی روایت سازی های غلطی که گاه دشمنان نظام از اتفاقات مختلف انجام و دنبال می کنند متاسفانه برخی رسانه های داخلی نیز به این موضوع دامن زده اند.

منصوری ادامه داد: آنچه که در جلسه ذکر و قید شد، به تمامی مبنی بر قدردانی از حضور شبانه روزی در میدان بود، عرض شد که این حضور شبانه روزی قابل تقدیر است.

این مسئول یادآور شد: آنچه که عرض شد، تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی مجموعه فراجا در غرب استان و مجموعه استان بود که گفتیم این حضور انقلابی و شبانه روزی کمبودهای احتمالی را نیز جبران خواهد کرد.

بر اساس این گزارش برخی از رسانه‌ها معاند با تحریف خبر استاندار تهران در روز گذشته مدعی شدند استاندار تهران از کمبود زیرساخت برای کنترل اغتشاشات سخن گفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.