۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 10141
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 06 نوامبر 2020 - 20:42 |

ثبت بالاترین آمار بستری مشکوک به کرونا در استان یزد

ثبت بالاترین آمار بستری مشکوک به کرونا در استان یزد  مشهدنیوز/ یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ثبت بالاترین آمار بستری مشکوک به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر هزار و ۳۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند. دکتر «ابراهیم سلمانی» ضمن اعلام این خبر افزود: از این […]

ثبت بالاترین آمار بستری مشکوک به کرونا در استان یزد

ثبت بالاترین آمار بستری مشکوک به کرونا در استان یزد

 مشهدنیوزیزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ثبت بالاترین آمار بستری مشکوک به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر هزار و ۳۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

دکتر «ابراهیم سلمانی» ضمن اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۱۸۶ بیمار به دلیل شرایط بیماری در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا از مهم ترین دلایل شیوع کرونا در استان است لذا خانواده‌ها باید از حضور در این گونه مراسم‌ها جدا خودداری کنند.

به گزارش مشهدنیوزو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، سلمانی در پایان با اشاره به این که حفظ فاصله اجتماعی از مهم‌ترین راه های قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ است، تاکید کرد: هم استانی ها حتی الامکان در خانه بمانند و در صورت حضور در سطح شهر، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.