Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 1313
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2018 - 10:21 |

جلسه امروز هاسپل با رهبران مجلس نمایندگان آمریکا درباره پرونده خاشقجی

جلسه امروز هاسپل با رهبران مجلس نمایندگان آمریکا درباره پرونده خاشقجی یک مقام در مجلس نمایندگان آمریکا به خبرگزاری رویترز گفت، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در جلسه‌ای پشت درهای بسته رهبران مجلس نمایندگان آمریکا و رهبران کمیته‌های امنیت ملی را در جریان پرونده جمال خاشقجی خواهد گذاشت. به گزارش مشهدنیوز، جینا هاسپل، رئیس سیا […]

جلسه امروز هاسپل با رهبران مجلس نمایندگان آمریکا درباره پرونده خاشقجی

جلسه امروز هاسپل با رهبران مجلس نمایندگان آمریکا درباره پرونده خاشقجی

یک مقام در مجلس نمایندگان آمریکا به خبرگزاری رویترز گفت، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در جلسه‌ای پشت درهای بسته رهبران مجلس نمایندگان آمریکا و رهبران کمیته‌های امنیت ملی را در جریان پرونده جمال خاشقجی خواهد گذاشت.

به گزارش مشهدنیوز، جینا هاسپل، رئیس سیا هفته پیش در جلسه‌ پشت درهای بسته، مقامات مجلس سنا را در جریان این پرونده و وضعیت آمریکا و عربستان قرار داده بود که منجر شد اعضای برجسته سنا اظهارات آتشینی درباره پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی داشته باشند و با اطمینان بیشتری به دست داشتن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در قتل خاشجی صحبت کنند.

روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر نوشته بود، هاسپل با مطلع ساختن رهبران سنا درباره قتل خاشقجی در حالی موافقت کرد که در جلسه‌ای با حضور وزیران خارجه و دفاع آمریکا درباره روابط عربستان و آمریکا حاضر نشد.

در این راستا باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجه مجلس سنای آمریکا رای گیری روز سه‌شنبه درباره طرح مسؤول دانستن بن سلمان در قتل خاشقجی را مطرح کرده است.

وی گفت،‌ ممکن است سنا با این طرح موافقت کند اگر این طرح رای بیاورد به کاخ سفید فرستاده می‌شود تا ترامپ آن را امضا یا رد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.