۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 26165
  پرینتخانه » خواندنی ها تاریخ انتشار : 06 آوریل 2024 - 15:32 |

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

در پس آنچه که در زمین فوتبال و در برابر دوربین‌ها از زندگی فوتبالیست‌ها دیده می‌شود، یک زندگی شخصی وجود دارد که گاهی چندان خوب نیست. به عنوان مثال در سال ۲۰۰۷، تقریباً در دوران اوج فعالیت حرفه‌ای اش، تیری آنری، ستاره‌ی سابق آرسنال در تلاش بود تا با پیوستن به بارسلونا، فعالیت فوتبالی خود را به مرحله‌ی بالاتری برساند. با این حال، طولی نکشید که زندگی شخصی اش مانع از رسیدن به این هدف شد. او در سال ۲۰۰۳ با کلر مری ازدواج کرده بود و زندگی مشترکش خوب به نظر می‌رسید، اما در سال ۲۰۰۷، دادگاهی در لندن با تقاضای طلاق همسر آنری از او موافقت کرد. مری دلیل آن را رفتار‌های غیرمنطقی آنری عنوان کرده بود. آنری نیز اعتراضی نکرد و همه چیز خیلی سریع رخ داد.
جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال؛ از تیری آنری تا جرمی ان‌جی‌تاپ

به گزارش مشهدنیوز، در پس آنچه که در زمین فوتبال و در برابر دوربین ها از زندگی فوتبالیست ها دیده می شود، یک زندگی شخصی وجود دارد که گاهی چندان خوب نیست. در دنیای فوتبال طلاق های پرحاشیه و جنجالی زیادی وجود داشته که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.
تیری آنری
جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال؛ از تیری آنری تا جرمی ان‌جی‌تاپ
در سال ۲۰۰۷، تقریباً در دوران اوج فعالیت حرفه‌ای اش، تیری آنری، ستاره ی سابق آرسنال در تلاش بود تا با پیوستن به بارسلونا، فعالیت فوتبالی خود را به مرحله ی بالاتری برساند.
با این حال، طولی نکشید که زندگی شخصی اش مانع از رسیدن به این هدف شد.
او در سال ۲۰۰۳ با کلر مری ازدواج کرده بود و زندگی مشترکش خوب به نظر می رسیدو این زوج خانه ای در لندن خریداری کرده بودند و یک دختر ۲ ساله داشتند.
با این حال، همه چیز طور دیگری پیش رفت. در سال ۲۰۰۷، دادگاهی در لندن با تقاضای طلاق همسر آنری از او موافقت کرد. مری دلیل آن را رفتارهای غیرمنطقی آنری عنوان کرده بود. آنری نیز اعتراضی نکرد و همه چیز خیلی سریع رخ داد.
کلر مری که یک مدل بود و او و تیری آنری در جریان بازی در یک تبلیغ تلویزیونی برای شرکت «رنو» با یکدیگر آشنا شده بودند. مری برای درخواست طلاق خود در مجموع ۱۰ میلیون پوند در سال ۲۰۰۸ دریافت کرد.
تیری آنری در سال ۲۰۱۱ با آندرا راجچیچ ازدواج کرد و آن ها حالا ۳ فرزند دارند.
جیبریل سیسه
جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال؛ از تیری آنری تا جرمی ان‌جی‌تاپ
جیبریل سیسه این روزها درگیر هدایت ۳ پسر خود است که قصد دارند همچون پدرشان وارد دنیای فوتبال شوند.
مادر این ۳ پسر یک ستاره ی ریالیتی شو، لیدی جود سیسه است، اما جود و جیبریل در سال ۲۰۱۲ بعد از ۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.
گرچه رابطه ی آن ها حالا خوب به نظر می رسد ، اما طلاق آن ها به دنبال انتشار چند پیام مرموز از سوی این زوج سابق رخ داد.
در سال ۲۰۱۲، جود در توییتر خود نوشت که به مسافرت رفته و فرزندان شان را جهت مراقبت پیش پدرشان گذاشته است. او نوشته بود: «چرا ما باید از پدرها بپرسیم که آیا می توانند از بچه های خودشان نگهداری کنند یا خیر.»
کمی بعد در همان، جود در توییتی دیگر نوشت: «چه پشت ما و جلوی ما قرار دارد، با چیزی که بین ما قرار دارد، قابل مقایسه نیست.»
او یک روز بعد در پستی دیگر نوشت: «یادتان نرود که بدون صحبت کردن، رابطه ای در کار نیست، بدون احترام، عشقی و بدون اعتماد، دلیلی برای ادامه دادن. هیچ تغییری هم بدون درد نیست. درد و رنج هم مثل هر چیزی دیگری در زندگی برای این است که درس بگیرید و بعد رها شوید.»
همان روز، جیبریل در توییتر خود نوشت: «بعضی ها باید یاد بگیرند که دهان شان را ببندند و قبل از حرف زدن درباره ی دیگران، یک نگاه به خودشان بیاندازند.»
جیبریل در سال ۲۰۰۶ به ضرب و شتم همسرش جود که آن زمان باردار بود، متهم شده بود. بعد از جدایی این زوج، جیبریل در حال خوشگذرانی دیده شده بود و جود هم با دوستان سلبریتی اش در لس آنجلس وقت گذرانده بود.
جرمی ان‌جی‌تاپ
جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال؛ از تیری آنری تا جرمی ان‌جی‌تاپ
این هفته معلوم شد فرزندان دوقلوی جرمی ان‌جی‌تاپ، ستاره ی سابق چلسی، نیوکاسل و رئال مادرید، در حقیقت، فرزندان خود او نیستند.
ان‌جی‌تاپ بعد از پی بردن به اینکه پدر فرزندان دوقلویش که در سال ۲۰۰۸ متولد شدند، شوهر سابق همسرش، لوری فاتسو است، رسماً درخواست طلاق داد.
فاتسو ادعا کرد که دوقلوها به ان‌جی‌تاپ تعلق دارند و تولد آن ها انگیزه ای شد تا او و ان‌جی‌تاپ ۴ سال بعد با یکدیگر ازدواج کنند. اما آزمایش دی‌اِن‌اِی نشان داد که پدر دوقلوها شوهر سابق فاتسو بوده است.
ان‌جی‌تاپ در تقاضای طلاق خود از دروغ های همسرش به عنوان یکی از دلایل آن یاد کرده بود.
گفته می شود ان‌جی‌تاپ بعد از پی بردن به این حقیقت شوک روحی بزرگی را تجربه کرده است.
ری پارلور
جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال؛ از تیری آنری تا جرمی ان‌جی‌تاپ
ری پارلور در سال ۲۰۰۴ به دنبال جدایی از همسرش، کارن پارلور مجبور شد نزدیک به یک سوم از درآمدش را به مدت ۴ سال به او بپردازد.
با رأی دادگاه، به کارن یک مستمری سالیانه برای کمک به او در فراهم کردن یک خانه برای خود تعلق گرفت که مبلغ آن سالانه ۲۵۰ هزار پوند بود. پیشنهاد اولیه ی پارلور مبلغ سالانه ۱۲۰ هزار پوند بود اما قاضی معتقد بود که این مقدار با نقش کارن در کمک به رشد فعالیت فوتبالی پارلور همخوانی نداشت و به همین دلیل قاضی مبلغ پیشنهادی پارلور را رد کرد.
پارلور و کارن که در سال ۱۹۹۸ با یکدیگر ازدواج کرده بودند، ۸ سال پیش از آن باهم آشنا شده بودند. آن ها در سال ۲۰۰۱ با داشتن یک فرزند از یکدیگر جدا شدند.
وس براون
جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال؛ از تیری آنری تا جرمی ان‌جی‌تاپ
گرچه وس براون و همسر سابقش لین براون چیزی درباره ی علت طلاق شان در سال ۲۰۲۲ بروز نداده اند، اما احتمالاً ورشکستگی براون نقش زیادی در این اتفاق داشته است.
وس، ستاره ی سابق منچستر یونایتد، در دوران فعالیت فوتبالی اش هفته ای ۵۰ هزار دستمزد می گرفت، اما سرمایه گذاری های نامناسب و میل به عقب نماندن از سبک زندگی هم تیمی هایی که درآمدی بسیار بیشتر از او داشتند، منجر به ورشکستگی اش شد.
در حالی که در سال ۲۰۲۳ در دادگاه با درخواست ورشکستگی براون که سابقه ای ۱۵ ساله در فوتبال دارد، موافقت شد.
براون و لین که ۳ فرزند از یکدیگر دارند، در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند و بیش از ۲۰ سال با یکدیگر بودند.
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.