Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 4750
  پرینتخانه » دولت تاریخ انتشار : 07 آگوست 2019 - 13:12 |

جهانگیری: از اختیاراتم راضی هستم

جهانگیری: از اختیاراتم راضی هستم معاون اول رئیس جمهور گفت: از اختیارات خودم در دولت راضی هستم. به گزارش مشهدنیوز،  اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این پرسش که از جایگاه و اختیارات  خود در دولت راضی هستید، اظهار کرد: (اختیارات) خوب است و من راضی هستم. وی ادامه داد: وضعیت دولت […]

جهانگیری: از اختیاراتم راضی هستم

جهانگیری: از اختیاراتم راضی هستم

معاون اول رئیس جمهور گفت: از اختیارات خودم در دولت راضی هستم.

به گزارش مشهدنیوز،  اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این پرسش که از جایگاه و اختیارات  خود در دولت راضی هستید، اظهار کرد: (اختیارات) خوب است و من راضی هستم.

وی ادامه داد: وضعیت دولت خوب است، ولی ممکن است اختلافات کارشناسی بوجود آید؛ ولی من رابطه خوبی با رئیس جمهور دارم.

معاون اول رییس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که دولت چه رویکردی برای افزایش  مشارکت در انتخابات دارد؟ اظهار کرد: یکی از مهمترین راهبردهای دولت در بخش سیاست داخلی برگزاری انتخابات پرشور و با حضور گسترده مردم است، البته باید زمینه رقابت همه جریان‌ها به وجود آید و همه جریان‌ها در انتخابات کاندیدا داشته باشند؛ ما تلاش می‌کنیم چنین شرایطی را فراهم کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نظر هیئت حل اختلاف قوا درباره اختلاف دولت و مجلس برای ارائه گزارش یک ساله دولت به مجلس، تصریح کرد: در این موارد اختلافی رهبری هماهنگ کننده سه قو هستند و هیئت حل اختلاف قوا نیز به بررسی اختلاف می‌پردازد. من فکر می‌کنم در این زمینه مشکلی نداریم و دولت هر زمانی نیاز باشد و خودش تشخیص دهد به مجلس گزارش ارائه می دهد.

جهانگیری در پاسخ به این پرسش که آیا دولت در این زمینه الزامی دارد؟ اظهار کرد: طبق قانون یک قوه نمی‌تواند قوه دیگر را ملزم به کاری کند، ولی ما همواره به مجلس گزارش ارائه خواهیم داد.

ادامه دارد …/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.