۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 12615
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 16 می 2021 - 11:24 |
باشگاه تراکتور در روز‌های اخیر حواشی زیادی را تجربه کرده است.

حاشیه‌های تمام نشدنی بلای جان باشگاه تراکتور

گویا قرار نیست باشگاه تراکتور رنگ آرامش را ببیند. در این مدت حاشیه‌های زیادی گریبانگیر سرخپوشان تبریزی شده  و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. تراکتوری‌ها با درخشش در آسیا  و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانستند دل هواداران را شاد کنند، اما این خوشحالی دوام نیاورد و  حاشیه‌های سرخپوشان تبریزی با […]

حاشیه‌های تمام نشدنی بلای جان باشگاه تراکتور

گویا قرار نیست باشگاه تراکتور رنگ آرامش را ببیند. در این مدت حاشیه‌های زیادی گریبانگیر سرخپوشان تبریزی شده  و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

تراکتوری‌ها با درخشش در آسیا  و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانستند دل هواداران را شاد کنند، اما این خوشحالی دوام نیاورد و  حاشیه‌های سرخپوشان تبریزی با غیبت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در تمرینات این تیم شروع شد.

ابتدا حسن آذرنیا  مدیر تیم فوتبال تراکتور علت غیبت دژاگه و شجاعی در تمرینات را مرخصی اعلام کرد. بعد از آن آذرنیا خواستار این شد تا کاپیتان‌های تراکتور خودشان را با قرارداد‌های این تیم تطبیق بدهند. این موضوع نشان داد که شجاعی و دژاگه با باشگاه تراکتور مشکل دارند.

این ماجرا به همین جا ختم نشد و  مسعود شجاعی در فایل صوتی منتشر شده  در فضای  مجازی اعلام کرد که خط قرمز او احترام است که تراکتوری ها از آن رد شده اند و شرایط قابل تحمل نیست و ماندن او و دژاگه در تیم تراکتور به صلاح نیست.

به نظر می‌رسد که شجاعی و دژاگه از اتفاقات رخ داده در رختکن تراکتور در دبی ناراحت هستند و قید حضور در این تیم را زده اند.

تراکتوری‌ها هنوز از شوک جدایی دژاگه و شجاعی خارج نشده بودند که استوری مشترک بازیکنان تراکتور خبر ساز شد. بازیکنان تراکتور به خاطر  پرداخت نشدن پاداش و دستمزد خود ناراحت بودند، اما الیاسی رئیس هیئت مدیره تراکتور اعلام کرد که بازیکنان نمک نشناس هستند، چون باشگاه تراکتور بیشترین پرداختی را به آن‌ها  داشته است.

علاوه بر این، سیاح که تنها ۶ ماه از مدیرعاملی او در این باشگاه گذشته بود، همراه با اعضای هیئت مدیره تراکتور استعفا کردند تا باز هم شاهد تغییر و تحولات مدیریتی در سرخپوشان تبریزی باشیم.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور آب پاکی به دست سرخپوشان تبریزی ریخت و اعلام کرد تا زمانی که هواداران تراکتور فحش دهند، پولی خرج نمی‌کند.

تراکتور به خاطر هواداران اسم و رسم پیدا کرده است

فرشید طالبی بازیکن اسبق تراکتور گفت: حاشیه‌های تراکتور تازگی ندارد. این تیم از روزی که شروع به فعالیت کرد با مشکلات و حواشی مواجه شد.  اگر تراکتور اسم و رسمی پیدا کرده  به خاطر هواداران است. البته مسئولان این تیم تبریزی باید آگاه‌تر عمل می‌کردند که متاسفانه  این کار را نکردند.

او ادامه داد: درباره تراکتور باید در مورد هزاران مربی و مدیر صحبت کنیم. این بطن حواشی این تیم را نشان می‌دهد. من بعد از قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفتم که مسئولان تیم را رها نکنند اما این کار را کردند و تیم وارد حاشیه شد. این تیم تبریزی به شکلی دچار حاشیه شد که انگار تیم آخر گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا شده و افتخاری کسب نکرده است.

باید موضوع دژاگه و شجاعی با تعامل حل می شد

طالبی گفت: تراکتور در بازی‌های آسیایی تلاش کرد تا گل نخورد. مسئولان باشگاه تراکتور باید بدانند که برای یک باشگاه تصمیم نمی‌گیرند بلکه برای میلیون‌ها هوادار تصمیم می‌گیرند. بازیکنان بزرگ نیاز به مدیریت دارند و تراکتوری‌ها نتوانستند به خوبی این بازیکنان را کنترل کنند. بازیکن سالاری در تراکتور در گذشته وجود داشت و مربی  تیم نمی‌تواند کاری انجام دهد. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی کاپیتان‌های تیم ملی بودند و واسطه گری و  سیاست گذاری برای تعامل طرفین وجود ندارد.

بازیکن سابق تراکتور گفت: تراکتور می‌توانست در کمال احترام دژاگه و شجاعی را داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.   من دلم برای هواداران می‌سوزد. تراکتور زمانی می‌تواند در آسیا بزرگ شود که ساختار باشگاهی و تفکر مدیرانش رشد کند. تیم تراکتور بدون هوادار و سیستم مدیریتی هیچ ارزشی  ندارد.

او ادامه داد: به نظرم مالک باشگاه تراکتور باید یک مدیر اجرایی از اسپانیا جذب کند و قرارداد ۲ – ۳ ساله با او ببندد تا تیمش از حاشیه‌ها دور شود. مدیران تراکتور که در باشگاه داری ضعف دارند باید یک بار هزینه و مدیر اجرایی خارجی جذب کنند.

طالبی گفت: ۲ تساوی تراکتور در لیگ برتر فوتبال نشان می‌دهد که این تیم آرامش ندارد. سرخپوشان تبریزی از الان باید به آرامش برسند تا در شهریور ماه بتوانند در آسیا نتیجه بگیرند. ساختار فوتبال ما فقط با معجزه درست می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.