۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 26086
  پرینتخانه » تیتر یک, استان ها تاریخ انتشار : 05 آوریل 2024 - 14:41 |

حضور مردم مشهد در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم مشهد در راهپیمایی روز قدس راهپیمایی روز قدس در مشهد، به‌مانند دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است. مردم مشهد صبح امروز ۱۷ فروردین مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت همیشگی خود از آرمان فلسطین و آزادی قدس اشغالی […]

حضور مردم مشهد در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم مشهد در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز قدس در مشهد، به‌مانند دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

مردم مشهد صبح امروز ۱۷ فروردین مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت همیشگی خود از آرمان فلسطین و آزادی قدس اشغالی اعلام کردند و انزجار خود را از رژیم جلاد صهیونیستی که حالا منفورتر از همیشه است، فریاد زدند.

به گزارش مشهدنیوز، این راهپیمایی از میدان ۱۵ خرداد آغاز و در انتها به حرم مطهر رضوی(ع) ختم می‌شود. مردم حاضر در این مراسم ضمن محکومیت جنایات شش ماهه اسرائیل در غزه و خصوصا حملات به مراکز درمانی، حمله چند روز پیش رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را به شدت محکوم کردند.

مردم انقلابی مشهد با در دست‌ داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله و همچنین تصاویری از حضرت امام، رهبر انقلاب، شهید سلیمانی و شهدای حمله به کنسولگری، شعارهایی را در انزجار از رژیم صهیونیستی سر می دهند.

جنایات اسرائیل در غزه که حالا از شش ماه عبور کرده و منجر به شهادت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی شده است، باعث شده امسال مردم پرشورتر و کوبنده‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس حاضر شده و از مجامع بین‌المللی بخواهند به انفعال خود در قبال جنگ غزه و کشتار روزانه بیش از ۱۵۰ انسان مظلوم در این باریکه پایان دهند.

راهپیمایان بر بی‌توجهی اسرائیل به تمام قوانین جنگ و قواعد بین‌المللی تاکید دارند و خواستار اتحاد کشورهای جهان و مجامع بین‌الملل برای مقابله با رژیم صهیونیستی هستند.

همچنین جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در اعتراض به حملات اسرائیل به مراکز درمانی، با روپوش سفید در این راهپیمایی حاضر شده اند.

برپایی غرفه‌هایی به منظور تبیین وضعیت غزه برای کودکان و نوجوانان و همچنین همخوانی سرود توسط نوجوانان دهه هشتادی و کودکان دهه نودی از جمله دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد است.

در پایان راهپیمایان با ورود به حرم مطهر رضوی و حمایت از قطعنامه پایانی این مراسم، در نماز جمعه شرکت می‌کنند.
سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در مشهد است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.