۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 16261
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آسیا،خاورمیانه, آموزش, اجتماعی, ادبیات و کتاب, استان ها, تلویزیون, حوادث، انتظامی, خانواده, دیگر رسانه ها, شهری, فرهنگی, کاریکاتور, ویژه تاریخ انتشار : 13 مارس 2022 - 11:00 |

حمله کوکتل مولوتوفی مالکان چاه غیرمجاز به ماموران اداره آب/ راننده لودر سوخت/عکس

مالک یک حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان مرودشت فارس هنگام پر کردن این چاه با لودر سازمان آب استان، با کوکتل مولوتف(وسیله‌ای دست ساز و آتش ساز) به کابین لودر یورش برد و راننده را دچار آسیب و سوختگی کرد.
حمله کوکتل مولوتوفی مالکان چاه غیرمجاز به ماموران اداره آب/ راننده لودر سوخت/عکس

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان فارس یکشنبه اعلام کرد : راننده لودر به شدت دچار سوختگی و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوختگی امیر المومنین شیراز بستری شد  که مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان فارس از این راننده آسیب دیده عیادت و از او دلجویی کرد.

در این حادثه  یکی از ماموران نیروی انتظامی نیز مجروح شد. ضاربین این حادثه شامل پدر و دو پسر اکنون در بازداشت  بسر می برند.

حمله کوکتل مولوتوفی مالکان چاه غیرمجاز به ماموران اداره آب/ راننده لودر سوخت/عکس

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان فارس در ادامه وجود قانون تعیین تکلیف چاه‌های غیر مجاز مصوب سال ۱۳۸۹ را یکی از موانع اصلی برای پر کردن چاههای غیر مجاز اعلام کرد.

بر اساس این قانون، مالکان همه چاه های غیر مجاز که پیش از این تاریخ حفر شده اند می توانند مجوز احداث کسب کنند ، اکنون نیز مالکان چاه‌های غیر مجاز امید دارند چنین قانونی برای چاه های بعد از این تاریخ نیز تصویب شود از این رو در برابر پر کردن چاههای غیر مجاز مقاومت می کنند.

بر اساس آمارهای موجود پیش از سال ۸۹ استان فارس ۸ هزار و ۷۷۹ چاه غیر مجاز داشته است در حالیکه اکنون شمار چاه های غیر مجاز به بیش از ۳۰ هزار حلقه رسیده است.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.