۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 22265
  پرینتخانه » سلامت تاریخ انتشار : 21 دسامبر 2023 - 20:36 |

خارج کردن ۳ کیلوگرم پیچ و مهره از شکم یک بیمار در اهواز

خارج کردن ۳ کیلوگرم پیچ و مهره از شکم یک بیمار در اهواز رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از خارج کردن سه کیلوگرم پیچ و مهره از شکم یک بیمار در یک عمل جراحی در این بیمارستان خبر داد. دکتر احمدرضا مهتدی گفت: در یک جراحی نادر، نزدیک به سه کیلوگرم پیچ، مهره، سنگ و […]

خارج کردن ۳ کیلوگرم پیچ و مهره از شکم یک بیمار در اهواز

خارج کردن ۳ کیلوگرم پیچ و مهره از شکم یک بیمار در اهواز

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از خارج کردن سه کیلوگرم پیچ و مهره از شکم یک بیمار در یک عمل جراحی در این بیمارستان خبر داد.

دکتر احمدرضا مهتدی گفت: در یک جراحی نادر، نزدیک به سه کیلوگرم پیچ، مهره، سنگ و چندین اشیا فلزی دیگر از شکم یک بیمار خارج شد.

به گزارش مشهدنیوز، وی ادامه داد: این جراحی موفقیت‌آمیز بود و در حال حاضر وضعیت بیمار مساعد است. در این عمل جراحی، دکتر فربد فرهادی مسئولیت تیم جراحی را بر عهده داشت.

مهتدی گفت: طبق گفته پزشک معالج، بیمار یک مرد ۳۶ ساله سایکولوژیک بود که با مشکل عدم تحمل بلع غذا و حتی آب مراجعه کرده بود و با آندوسکوپی تشخیص انسداد خروجی معده برای بیمار داده شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: به گفته خود بیمار وی در دو تا سه ماه اقدام به خوردن پیچ، مهره، کلید و حتی سنگ کرده بود و پس از جراحی، نزدیک به ۴۵۰ قطعه اشیای فلزی از معده بیمار خارج شد.

انتهای پیام /

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.