۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 23064
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فوتبال, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 14 ژانویه 2024 - 0:00 |
/روایت روز ورزشی/

خبر بد برای استقلال، خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است. به گزارش ایسنا، برنامه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر اعلام شد. ویدیو/ پرتاب ۱۰۰ هزار دلاری در NBA یک هوادار خوش اقبال لس‌آنجلس لیکرز پیش از بازی این تیم با تورنتو رپترز با پرتاب از میانه زمین […]

خبر بد برای استقلال، خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، برنامه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر اعلام شد.

ویدیو/ پرتاب ۱۰۰ هزار دلاری در NBA

یک هوادار خوش اقبال لس‌آنجلس لیکرز پیش از بازی این تیم با تورنتو رپترز با پرتاب از میانه زمین جایزه بزرگ ۱۰۰ هزار دلاری را به دست آورد.

برد سخت استرالیا در نخستین گام

تیم فوتبال استرالیا در اولین دیدارش در جام ملت‌های آسیا برابر هند به پیروزی رسید.

در اولین دیدار گروه دوم جام ملت‌های آسیا، دو تیم فوتبال استرالیا و هند از ساعت ۱۵ شنبه به مصاف هم رفتند که کانگوروها در یک بازی سخت موفق شدند با نتیجه دو بر صفر حریف سخت‌کوش خود را شکست دهند و به نخستین پیروزی‌شان در این مسابقات دست پیدا کنند. در دیگر دیدار این گروه، سوریه و ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت.

جزییات محرومیت ۵ باشگاه ایرانی از سوی فیفا/ استقلال، آلومینیوم و مس ۳ پنجره قطعی

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه ثبت بازیکن فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی ۱۲ باشگاه ایرانی بسته است که فقط ۵ تا از آن‌ها در حال حاضر فعالیت دارند و باقی منحل شده یا تغییر نام داده‌اند.

فیفا در جدیدترین اقدامش برای شفاف‌سازی محرومیت‌ باشگاه‌ها به دلیل شکایات مالی، سامانه‌ای به صورت آنلاین تنظیم کرده که در آن زمان آغاز محرومیت و میزان محرومیت از نقل و انتقال بازیکنان مشخص شده است.

جدایی موقت صیادمنش از هال‌سیتی

سرمربی تیم فوتبال هال‌سیتی تایید کرد اللهیار صیادمنش با انتقالی قرضی این باشگاه را ترک می‌کند.

اللهیار صیادمنش قرار است در انتقالی قرضی باشگاه هال‌سیتی را ترک کند. نیمکت‌نشینی‌های متوالی یکی از دلایل اصلی صیادمنش برای ترک این باشگاه انگلیسی است. او در فصل جاری طی تنها پنج بازی به میدان رفته و در مجموع ۵۳ دقیقه در زمین حضور داشته است.

پرسپولیس به دنبال رفع ممنوع‌الخروجی برانکو

باشگاه پرسپولیس پس از تسویه حساب مالیات قرارداد سرمربی کروات سابقش حالا به دنبال رفع ممنوع‌الخروجی اوست.

باشگاه پرسپولیس که در روزهای اخیر مذاکراتی را با برانکو ایوانکوویچ انجام داده تا او را دوباره روی نیمکت خود بنشاند، مالیات مربوط به قرارداد این مربی مربوط به سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۴ را هم پرداخت کرد و حالا به دنبال طی‌شدن روال قانونی است تا ممنوع‌الخروجی برانکو رفع شود.

بهترین آفریقایی تاریخ فوتبال مشخص شد

فورفورتو در گزارشی بهترین بازیکنان آفریقایی تاریخ را معرفی کرده است که نام ستاره مصری لیورپول در صدر قرار دارد.

مجله بریتانیایی فورفورتو در گزارشی اقدام به معرفی بهترین بازیکنان آفریقایی تاریخ کرده است. بر این اساس محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در صدر قرار دارد و این در حالی است که ژرژ وه‌آ تنها برنده توپ طلا از قاره آفریقا در رده دوم این رده بندی قرار دارد.

کامران قاسمپور در حسرت المپیک می‌ماند؟

با توجه به دومین شکست کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر پا به سن گذاشته و در مقابل، پیروزی آذرپیرا مقابل این کشتی‌گیر عنوان‌دار آمریکایی، به نظر می‌رسد این کشتی‌گیر تهرانی تبدیل به گزینه اصلی برای حضور در المپیک پاریس شده است.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب کرواسی با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی ایران پس از تیم آمریکا به پایان رسید.

ویدیو/ از خیانت طالبی تا رفتار مشکوک اسکوچیچ، از قهر یحیی تا امید به قلعه‌نویی

فوتبال را از زمین‌های خاکی خوزستان و اهواز شروع کرد. کودکی‌اش با عکس‌های بازیکنان پرسپولیس گذشت اما با جدی شدن فعالیتش در فوتبال و بازی در تیم جنوب اهواز، پرسپولیس تیم محبوبش نیز خواهان جذب او شد. او که بازیکن بی حاشیه‌ای در فوتبال ایران بود می‌گوید هیچ وقت نخواسته در این فوتبال به هر قیمتی فقط باشد. گفت‌وگوی مفصل ایسنا با نعیم سعداوی را اینجا تماشا کنید.

ایران – فلسطین از منظر آمار

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی آماری دیدار ایران و فلسطین پرداخت که فردا برگزار خواهد شد.

دو تیم ملی فوتبال ایران و فلسطین در گروه C جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت. ایران به دنبال چهارمین عنوان قهرمانی است  و فلسطین مصمم است رقابت‌ها را با قدرت آغاز کند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.