۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24804
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 09 مارس 2024 - 12:48 |

خسارت‌ های غیرقابل جبران آلودگی هوا به مشهد

خسارت‌ های غیرقابل جبران آلودگی هوا به مشهد رئیس شورای اسلامی مشهدمقدس در رابطه با خسارت‌ های غیرقابل جبران آلودگی هوا به مشهد گفت: شهر مشهد از نظر آلودگی هوا و محیط زیست مشکلاتی دارد، سالانه خسارت‌های زیادی از این آلودگی هوا وارد می‌شود که غیرقابل جبران است. به گزارش مشهدنیوز، نگار طالبی در سایت […]

خسارت‌ های غیرقابل جبران آلودگی هوا به مشهد

خسارت‌ های غیرقابل جبران آلودگی هوا به مشهد

رئیس شورای اسلامی مشهدمقدس در رابطه با خسارت‌ های غیرقابل جبران آلودگی هوا به مشهد گفت: شهر مشهد از نظر آلودگی هوا و محیط زیست مشکلاتی دارد، سالانه خسارت‌های زیادی از این آلودگی هوا وارد می‌شود که غیرقابل جبران است.

به گزارش مشهدنیوز، نگار طالبی در سایت شهرآرانیوز نوشت: «حسن موحدیان ۱۶ اسفندماه، در پویش سراسری درختکاری که در بوستان جهانشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز کار بسیار خوبی در کنار دانش‌آموزان انجام شده و با همت مردم به خصوص دانش‌آموزان و شهردار منطقه ۸ درختانی در پارک جهانشهر کاشته شد.

او با بیان اینکه شهر مشهد از نظر آلودگی هوا و محیط زیست مشکلاتی دارد، عنوان کرد: سالانه خسارت‌های زیادی از این آلودگی هوا وارد می‌شود که غیر قابل جبران است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: امروز این کار نمادین انجام شد. هدف ما بیشتر این است که مردم و دانش‌آموزان را با اهمیت درخت و درختکاری و اینکه چه میزان می‌تواند آلودگی را کاهش دهد، آشنا کنیم. امیدوارم مردم به درخت، فضای سبز و محیط زیستی که در آن زندگی می‌کنیم، بیشتر اهمیت دهند تا آب‌وهوای سالم‌تری داشته باشیم.»

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.