- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
دالیچ: دوست دارم عربستان یا امارات قهرمان شود
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی از دو تیمی سخن به میان آورد که دوست دارد یکی از آنها قهرمان جام ملت های آسیا شود. به گزارش مشهدنیوز، و به نقل از eldport، زلاتکو دالیچ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد و در جام جهانی توانست دست به تاریخ سازی بزند و برای نخستین […]
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی از دو تیمی سخن به میان آورد که دوست دارد یکی از آنها قهرمان جام ملت های آسیا شود.
به گزارش مشهدنیوز، و به نقل از eldport، زلاتکو دالیچ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد و در جام جهانی توانست دست به تاریخ سازی بزند و برای نخستین بار کرواتها را به فینال جام جهانی برساند.
دالیچ برای تماشای جام ملت های آسیا به امارات سفر کرده است. او درباره این سوال که دوست دارد چه تیمی قهرمان شود، گفت: در جام جهانی روسیه هواداران عربستانی حمایت زیادی از من کردند. آنها طوری تیم من را تشویق میکردند که انگار کروات هستند. من روزهای بسیار خوبی را در عربستان پشت سر گذاشتهام و خودم را مدیون هواداران این کشور میدانم. دوست دارم که جام قهرمانی به یکی از دو کشور عربستان و امارات برسد.
به گزارش مشهدنیوز، دالیچ یکی از گزینههای اصلی مربیگری در تیم امارات است. او رابطه بسیار خوبی هم با برانکو دارد.
انتهای پیام/
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


