۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 23124
  پرینتخانه » آخرین اخبار, کشتی, ورزشی تاریخ انتشار : 14 ژانویه 2024 - 23:15 |

درخشش پدیده سنگین وزن ایران با شکست غول کوبایی

نماینده جوان و با آتیه وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست چهره عنوان‌دار کشتی جهان از کوبا راهی مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت کرواسی شد. به گزارش مشهدنیوز در جریان رقابت‌های روز پایانی تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، فردین هدایتی دارنده مدال طلای جوانان جهان و نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، در دور نخست […]

درخشش پدیده سنگین وزن ایران با شکست غول کوبایی

نماینده جوان و با آتیه وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست چهره عنوان‌دار کشتی جهان از کوبا راهی مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت کرواسی شد.

به گزارش مشهدنیوز در جریان رقابت‌های روز پایانی تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، فردین هدایتی دارنده مدال طلای جوانان جهان و نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر لازلو دارابوس از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۱ ون هائو جیانگ از چین را شکست داد.

هدایتی در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی در یک مبارزه سخت مقابل اسکار پینو هندس دارنده یک مدال نقره و ۳ برنز جهان از کوبا به روی تشک رفت و در پایان دست به کار بزرگی زد و با نتیجه قاطع ۸ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.