۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24618
  پرینتخانه » والیبال تاریخ انتشار : 29 فوریه 2024 - 15:05 |

درخواست باورنکردنی سرمربی مشهور از ایران!

درخواست باورنکردنی سرمربی مشهور از ایران! ماجرای درخواست باورنکردنی سرمربی مشهور از ایران! و کنسل شدن حضور سرمریی مشهور ایتالیایی در ایران خیلی عجیب بوده است. به گزارش خبرگزاری مشهدنیوز؛ دیروز نقطه پایانی بود بر چند ماه عجیب و غریب برای والیبال ایران؛ جایی موتا پائز سرمربی کم نام و نشان برزیلی رسما هدایت تیم ملی […]

درخواست باورنکردنی سرمربی مشهور از ایران!

ماجرای درخواست باورنکردنی سرمربی مشهور از ایران! و کنسل شدن حضور سرمریی مشهور ایتالیایی در ایران خیلی عجیب بوده است.

به گزارش خبرگزاری مشهدنیوز؛ دیروز نقطه پایانی بود بر چند ماه عجیب و غریب برای والیبال ایران؛ جایی موتا پائز سرمربی کم نام و نشان برزیلی رسما هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفت. کسی که در رزومه‌اش دستیاری برناردو رزنده مشهور مشاهده می‌شود و به اذعان خودش با انگیزه شروع فصل تازه‌ای از والیبال به ایران می‌آید.

در گزارش ورزش سه آمده است: اما این انتخاب خیلی‌ها را متعجب کرد، چراکه همه منتظر اعلام یک نام بزرگ از سمت فدراسیون والیبال ایران بودند. در این چند ماه نام بسیاری از سرمرببان بزرگ برای هدایت ایران مطرح شد، اما هر کدام از آنها به دلایل مختلف به نتیجه نرسید تا موتا پائز رسما هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

یکی از پرتکرارترین نام‌ها اطراف نیمکت تیم ملی والیبال ایران روبرتو پیاتزا سرمربی مشهور ایتالیایی بود. سرمربی فعلی باشگاه میلانو و تیم ملی هلند که در مقطعی حتی گفته شد کارهای حضورش در ایران تمام هم شده است. با این حال در نهایت ماجرای او و والیبال ایران به سرانجام نرسید.

البته ماجرای منتفی شدن حضور پیاتزا در ایران باورنکردنی‌تر از آن چیزی بوده که فکرش را بکنید. داستان از این قرار بوده که در ابتدا همه چیز به شکل عادی جلو رفته و دو طرف مذاکرات خوبی را با یکدیگر انجام دادند، ولی وقتی صحبت از بستن قرارداد نهایی می‌شود به یکباره پیاتزا بهانه عجیبی می‌آورد.

سرمربی ایتالیایی به مسئولان فدراسیون والیبال ایران اعلام می‌کند که به دلیل بندی در قراردادش نمی‌تواند در لیگ ملت‌های پیش رو روی نیمکت تیمی جز هلند بنشیند. او به فدراسیون پیشنهاد می‌دهد که قراردادش را با هلند فسخ کند و هدایت ایران را بر عهده بگیرد، البته بدون اینکه در لیگ ملت‌ها روی نیمکت ایران بشیند. پیاتزا همچنین پیشنهاد داده که در لیگ ملت‌ها توماس توتولو روی نیمکت ایران بنشیند و او از دور تیم را هدایت کند.

فدراسیون والیبال ایران حتی با این مسئله هم کنار می‌آید و به نوعی این درخواست پیاتزا را قبول می‌کند اما به یکباره سرمربی ایتالیایی درخواست جدیدی مطرح می‌کند. پیاتزا به فدراسیون والیبال ایران اعلام می‌کند که به خاطر بندی در قراردادش قادر به بستن قرارداد با ایران نیست. درخواست باورنکردنی او جایی بود که به فدراسیون والیبال ایران پیشنهاد می‌دهد که در لیگ ملت‌ها در کنار هلند حضور داشته باشد و از دور حواسش به تیم ملی ایران هم باشد و اگر ایران به المپیک رفت، رسما هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. آن هم در حالی که ایران و هلند رقیب المپیکی هم هستند و خواسته پیاتزا خنده‌دار و عجیب بوده است.

طبیعتاً فدراسیون والیبال ایران نیز با این درخواست عجیب مخالفت کرده تا پرونده حضور این سرمربی مشهور به طور کامل در ایران منتفی شود.

لیست همه گزینه‌های جدی ایران و دلایل منتفی شدن آنها:

ویتال هاینن: دلایل خانوادگی
گلن هوگ: دلایل خانوادگی
لورنزو بلنجینی: مسائل مالی
آنجلو لورنزتی: تحت قرارداد با پروجا
آلبرتو جولیانی: مسائل مالی
سعید معروف: دلایل نامعلوم!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.