۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 24265
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, سیاست داخلی تاریخ انتشار : 15 فوریه 2024 - 14:38 |

درخواست گروه‌های مقاومت فلسطین از جهان اسلام

گروه‌های مقاومت فلسطینی از تمام امت اسلامی خواستند که بزرگ‌ترین کمپین حمایت از فلسطین و ایجاد فشار برای توقف تجاوزها به غزه را راه‌اندازی کنند. به گزارش مشهدنیوز ،گروه‌های مقاومت فلسطین روز پنجشنبه و در بیانیه‌ای تاکید کردند: «از تمام فرزندان امت اسلامی می‌خواهیم که در بزرگ‌ترین کمپین مردمی خواستار توقف جنگ در غزه شوند و […]

درخواست گروه‌های مقاومت فلسطین از جهان اسلام

گروه‌های مقاومت فلسطینی از تمام امت اسلامی خواستند که بزرگ‌ترین کمپین حمایت از فلسطین و ایجاد فشار برای توقف تجاوزها به غزه را راه‌اندازی کنند.

به گزارش مشهدنیوز ،گروه‌های مقاومت فلسطین روز پنجشنبه و در بیانیه‌ای تاکید کردند: «از تمام فرزندان امت اسلامی می‌خواهیم که در بزرگ‌ترین کمپین مردمی خواستار توقف جنگ در غزه شوند و طرح‌های رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی مردم فلسطین را با شکست مواجه کنند».

در این بیانیه همچنین آمده است: «از دولت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که تحرکات فوری انجام داده و برای توقف تجاوزها فشار سیاسی ایجاد کنند».

در بخش دیگری از این بیانیه، گروه‌های فلسطینی خواستار این شدند که روز جمعه به عنوان روز جهانی دفاع از حق فلسطین تعیین شود.

گروه‌های فلسطینی همچنین از «فرزندان امت اسلامی خواستند که با اتحاد و همبستگی در مقابل طرح‌های کوچاندن مردم فلسطین و از بین بردن مساله فلسطین ایستادگی کنند«.

در بخش دیگری از این بیانیه با تمجید از صبر و پایداری افسانه‌ای مردم فلسطین و حمایت جانانه از مقاومت، گروه مقاومت فلسطین از مردم کرانه‌باختری، قدس اشغالی و همچنین فلسطینی‌های موجود در اراضی اشغالی خواستند که آماده‌باش عمومی اعلام کرده و با اشغالگران درگیر شوند.

آن‌ها همچنین خواستار این شدند که روزهای شنبه و یکشنبه روزهای جهانی حمایت از ملت فلسطین در اروپا، آمریکا و آسیا باشد.

جنگ در نوار غزه برای صد و سی و دومین روز ادامه دارد و حملات اشغالگران سراسر این باریکه را در برگرفته و هشدارهایی درباره خطرات حمله به شهر شلوغ رفح که مردم از شمال و مرکز نوار به آن آواره شده‌اند، افزایش یافته است. این در حالی است که مقاومت فلسطین به مقابله با نیروهای اشغالگر در جنوب نوار غزه به ویژه در خان یونس ادامه می‌دهد و عملیات‌هایش منجر به کشته و زخمی شدن سربازان اشغالگر می‌شود.

وزارت بهداشت غزه روز گذشته -چهارشنبه- اعلام کرد که تعداد شهدای غزه در صد و سی‌ و یکمین روز جنگ به ۲۸ هزار و ۵۷۶ تن رسید در حالیکه تعداد زخمی‌ها ۶۸ هزار و ۲۹۱ تن اعلام شد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.