Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 6607
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2019 - 23:51 |
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

دستگیری 51 نفر از عاملان تخریب بانک‌ها و جایگاه های سوخت در ناآرامی‌های اخیر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد دستگیری 51 نفر از عاملان تخریب بانک‌ها و جایگاه های سوخت در ناآرامی‌های اخیر رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: پلیس پیشگیری در جریان وقایع و ناآرامی‌های اخیر 24 نفر از عاملان اصلی تخریب و آتش زدن بانک‌ها، 22 نفر از عوامل تخریب و آتش زدن جایگاه سوخت و پنج […]

دستگیری 51 نفر از عاملان تخریب بانک‌ها و جایگاه های سوخت در ناآرامی‌های اخیر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

دستگیری 51 نفر از عاملان تخریب بانک‌ها و جایگاه های سوخت در ناآرامی‌های اخیر

رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: پلیس پیشگیری در جریان وقایع و ناآرامی‌های اخیر 24 نفر از عاملان اصلی تخریب و آتش زدن بانک‌ها، 22 نفر از عوامل تخریب و آتش زدن جایگاه سوخت و پنج نفر از عوامل غارت فروشگاه‌ها را دستگیر کردند.

به گزارش مشهدنیوز،  سردار حسین رحیمی در اجرای سی و یکمین مرحله از طرح رعد که صبح امروز در مقر مرکزی پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد، گفت:  در این مرحله از طرح رعد 375 حکم قضایی اخذ شد و به وسیله آن 779 زورگیر، مالخر و سارق ( سارق به عنف، سارق منزل، سارق لوازم خودرو موبایل قاپ و …) و 273 خرده فروش را دستگیر کردیم.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از 8000 قلم انواع اموال مسروقه کشف و ضبط شد و 1148 پرونده سرقت به نتیجه رسید.

به گفته سردار رحیمی،  در سی و یکمین مرحله از طرح رعد 30 باند منهدم شد و 85 درصد اموال مسروقه نیز به مالکانشان تحویل داده شد.
به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اجرای این مرحله از طرح رعد، در مجموع شش قبضه سلاح جنگی و گرم به همراه 170 عدد فشنگ و 51 قبضه سلاح سرد شامل چاقو و قمه و … کشف و ضبط شده است.

وی همچنین درمورد تعداد سارقان سابقه دار نیز گفت: از کل سارقان 376 نفر دارای سابقه جرم هستند که از دو سه بار و تا تعدادی زیاد دستگیر شده‌اند.
سردار رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس در مبارزه با قاچاق کالا در طرح رعد ادامه داد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا 38 قاچاقچی عمده کالا دستگیر و بالغ بر 220 هزار قلم انواع و اقسام کالای قاچاق کشف و ضبط شده است، هفت باند منهدم شد و ارزش ریالی اقلام مکشوفه 204 میلیارد تومان برآورد شده است.
وی از دستگیری 273 خرده فروش مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: از این افراد 16 کیلوگرم موادمخدر کشف شده است.
سردار رحیمی با اشاره به ناآرامی های اخیر در تهران که درپی افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین رخ داد، گفت: مأموران پلیس پیشگیری در جریان این وقایع 24 نفر از عاملان اصلی تخریب و آتش زدن بانک‌ها، 22 نفر از عوامل تخریب و آتش زدن جایگاه سوخت و پنج نفر از عوامل غارت فروشگاه‌ها را دستگیر کردند که سه چهار نفر از دستگیر شدگان در همین طرح هم بودند.
وی آماری از شمار کلی دستگیرشدگان ارائه نکرد و گفت: این موارد تنها درحوزه پلیس پیشگیری بود.
رحیمی در پایان تاکید کرد که طرح های رعد پلیس با تمام توان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.