۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24659
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 02 مارس 2024 - 12:43 |

دستیار ویژه مجیدی به کادر نکونام اضافه شد (عکس)

دستیار ویژه مجیدی به کادر نکونام اضافه شد (عکس) شهاب مرتضوی، دستیار ویژه مجیدی به کادر نکونام اضافه شد. این هوادار خاص باشگاه استقلال، در تمرین روز گذشته این تیم شرکت کرد. به گزارش مشهدنیوز، در زمان حضور مجیدی در استقلال بود که یک هوادار با شرایط خاص در تمرینات آبی پوشان حضور یافت و با […]

دستیار ویژه مجیدی به کادر نکونام اضافه شد (عکس)

دستیار ویژه مجیدی به کادر نکونام اضافه شد (عکس)

شهاب مرتضوی، دستیار ویژه مجیدی به کادر نکونام اضافه شد. این هوادار خاص باشگاه استقلال، در تمرین روز گذشته این تیم شرکت کرد.

به گزارش مشهدنیوز، در زمان حضور مجیدی در استقلال بود که یک هوادار با شرایط خاص در تمرینات آبی پوشان حضور یافت و با استقبال گرم فرهاد مواجه شد. هواداری به نام شهاب که رفته رفته به عضو ثابت تمرینات تیم مجیدی تبدیل شد.

سرمربی وقت آبی‌ها حتی در تمرینات تیم انجام کارهای تاکتیکی را به شهاب واگذار کرد تا او در نقش دستیار مجیدی ظاهر شود و فرهاد حتی او را با خود به نشست خبری نیز برد و این هوادار در جشن قهرمانی تیم محبوبش شرکت کرد. مرتضوی در دوره ساپینتو نیز در تمرینات تیم شرکت کرد و با حضور نکونام در این تیم نیز مورد استقبال سرمربی جوان استقلال قرار گرفت.

دستیار ویژه مجیدی به کادر نکونام اضافه شد

شهاب مرتضوی روز گذشته نیز مهمان تمرین استقلال بود و مورد استقبال نکونام قرار گرفت. سرمربی آبی‌ها در حین برگزاری تمرین تیمش نیز با این هوادار به صحبت پرداخت و در تصاویر این دو نفر اینگونه به نظر می‌رسد که شهاب در نقش دستیار جدید نکونام در حال انتقال نکات تاکتیکی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.