Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 1840
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاست داخلی, ویژه تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2018 - 16:22 |
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تهران:

دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود/تجمعات پراکنده بدون مجوز برگزار شد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تهران با بیان اینکه امروز تعدادی از افراد فرصت‌طلب در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند، گفت: این تجمع غیرقانونی بوده و البته شرایط تحت کنترل است. به گزارش مشهدنیوز،   عبدالعظیم رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تجمعاتی در داخل دانشگاه آزاد به دلیل […]

دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود/تجمعات پراکنده بدون مجوز برگزار شد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تهران با بیان اینکه امروز تعدادی از افراد فرصت‌طلب در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند، گفت: این تجمع غیرقانونی بوده و البته شرایط تحت کنترل است.

به گزارش مشهدنیوز،   عبدالعظیم رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تجمعاتی در داخل دانشگاه آزاد به دلیل اتفاق تاثربرانگیز  برای دانشجویان این دانشگاه، برگزار شده است، اظهار کرد: این تجمعات نیازی به مجوز فرمانداری یا استانداری نداشت زیرا داخل دانشگاه برگزار شده است. اما امروز برخی افراد فرصت‌طلب در مقابل دانشگاه تهران تجمعات پراکنده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: این تجمعات پراکنده بدون مجوز برگزار شد و  بنابراین غیرقانونی بود. مشخص بود دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود ولی تعداد تجمع‌کنندگان بسیار اندک بود و در حال حاضر نیز  به پایان رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه تجمعات با حضور حدود 30-20 نفر برگزار شده است، بیان کرد: اکنون شرایط تحت کنترل است.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا امروز تجمع‌کنندگان دستگیر شده‌اند؟ گفت: هیچ دستگیری گزارش نشده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.