- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
دعوت رئیسجمهور از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس جمهور با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حتما من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوهتر از همه سالها خواهد بود چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیکتر شود. به گزارش مشهدنیوز ، سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین […]
رئیس جمهور با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حتما من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوهتر از همه سالها خواهد بود چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیکتر شود.
به گزارش مشهدنیوز ، سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز ۲۲ بهمن گفت: مردم عزیز ما مردم زمانشناسی هستند و میدانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در امیدآفرینی برای کشور و در یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.
وی ادامه داد: حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که مساله ۲۲ بهمن و دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم عزیز در راهپیمایی میتواند جلوهای از انسجام ملی و امید به آینده باشد. حضور مردم میتواند شکرگزاری باشد نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و می تواند جلوهای باشد از میثاق با ولایت و رهبری.
رئیس جمهور تصریح کرد: حتما من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضوری باشکوهتر از همه سالها خواهد بود، چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیکتر شود و همانطور که رهبری انقلاب فرمودند ما به قله نزدیک شدیم و امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره ها را بگشاید.
انتهای پیام
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


