۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 13327
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 03 آگوست 2021 - 10:54 |
مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب امروز در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

دقایقی پیش: مراسم تنفیذ رئیسی آغاز شد

مراسم تنفیذ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب امروز در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد. گزارش وزیر کشور از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که فرصت داده شد تا گزارشی از روند انتخابات ۱۴۰۰ را به محضر […]

دقایقی پیش: مراسم تنفیذ رئیسی آغاز شد

مراسم تنفیذ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب امروز در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزارش وزیر کشور از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که فرصت داده شد تا گزارشی از روند انتخابات ۱۴۰۰ را به محضر شریف رهبر انقلاب و مردم برسانم؛ مردم‌سالاری دینی شاخصه جمهوری اسلامی است و مسئولان کشور بدون واسطه و با واسطه انتخاب می‌شوند.

رحمانی فضلی گفت: جمهوری اسلامی ۴۰ انتخابات را برگزار کرده که با نهایت دقت و امنیت برگزار شده است، انتخابات این دوره با دوره‌های قبل متمایز است چراکه در شرایطی انتخابات برگزار شد که کشور درگیر اعمال شدید تحریم‌های ظالمانه، وضعیت اقتصادی نامناسب، شیوع کرونا، تبلیغات سو دشمنان و با ۴ انتخابات روبه رو بود.

وی افزود: وزارت کشور به عنوان متولی امر انتخابات، فراهم سازی تمهیدات لازم را با سرلوحه قردادن رهنمود‌های رهبری و با تکیه بر اصول بی‌طرفی، قانونمداری و… در دستور کار قرار داد، تا ضمن ایجاد شور انتخابات بیشتر امکان حضور بیشتر مردم را فراهم کند که با همکارانم در ستاد انتخابات کشور صورت گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.