۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 15666
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, دیگر رسانه ها, سلامت تاریخ انتشار : 02 مارس 2022 - 12:05 |

دلخوری یوسف صیادی و همسرش از یوسف تیموری

تعداد اخبار و شایعاتی که در مورد بازیگران در فضای مجازی منتشر می شود کم نیست ولی اگر یکی از خود بازیگران این شایعه دردسر ساز را ساخته باشد چطور؟
دلخوری یوسف صیادی و همسرش از یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سرشناس فیلم های کمدی یکی از شرکت‌کنندگان فصل چهارم برنامه جوکر است. او در یکی از قسمت های این برنامه با اجرای حرکات عجیب و غریب و طنزبا استفاده از کاکتوس سخنگو و تقلید رفتار یوسف صیادی توجهات را به خود جلب و غوغا به پا کرد اما تقلید رفتار او این شایعه را ایجاد نمود که آیا یوسف تیموری و یوسف صیادی با یکدیگر اختلاف دارند؟

حرفهای یوست تیموری در مورد پیامک خبر فوت یوسف صیادی

یوسف تیموری در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده است، در مورد شایعه دلخوری یوسف صیادی و خانواده اش به دلیل تقلید رفتار او در جوکر توضیح داد. این بازیگر به سؤال مجری در مورد ماجرای اختلافش با یوسف صیادی گفت:

من هیچ اختلافی با آقای صیادی ندارم. من و یوسف صیادی دوست صمیمی هستیم با هم دیگه، شوخی می کنیم، میگیم، می خندیم، چرا قبلا یک شیطنت هایی کردم که بابت آن هم عذرخواهی کردم، سنم پایین‌تر بود، ما بچه محل بودیم، با هم کار می کردیم، یکی از کسانی که واقعا تاثیر داشت من بیام تو کار تلویزیون و کار تصویر، یوسف صیادی بود.

یوسف تیموری در ادامه صحبت هایش در مورد دلخوری قبلی یوسف صیادی از او و ماجرای پیامک فوت توضیح داد:

من برگشته بودم از انگلیس و برای یوسف سوغاتی آورده بودم، بهش زنگ می زدم و جواب نمی داد، به خاطر شوخی قبل از مسافرتم ناراحت بود، یه شوخی دیگه قبلش کرده بودم، چون جواب نمی داد.

سرکار منوچهر هادی بودم، طراحی شیطنت رو یکی دیگه کرد و من اجراش کردم، بعد مسیج زدم که جواب نمیدی، زبونم لال، ان شاالله که داداش گلم صد سال سایه اش بالای سر من باشه، مسیج دادم که فوت کرده و برای همه سند کردم، واقعا حق داشت شاکی شه و می تونست بره به خاطر این قضیه از من شکایت کنه ولی یه گله ای در مقابل دوربین کرد و من هم ازش عذرخواهی کردم، ولی الان که من به این سن رسیدم و سال ها از این ماجرا گذشته من و یوسف با یکدیگر خیلی خوب هستیم و مشکلی نداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.