Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 6770
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 08 دسامبر 2019 - 18:38 |

دنیزلی بعد از اخراج از تراکتورسازی: در اتوبوس تیم می‌خوابیدم!

دنیزلی بعد از اخراج از تراکتورسازی: در اتوبوس تیم می‌خوابیدم! مصطفی دنیزلی بعد از اخراج از تراکتور مدعی شد که از نظر روحی خسته شده بود. به گزارش مشهدنیوز و به نقل از ntvspor، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. او درباره جدایی خود از این تیم گفت: […]

دنیزلی بعد از اخراج از تراکتورسازی: در اتوبوس تیم می‌خوابیدم!

دنیزلی بعد از اخراج از تراکتورسازی: در اتوبوس تیم می‌خوابیدم!

مصطفی دنیزلی بعد از اخراج از تراکتور مدعی شد که از نظر روحی خسته شده بود.

به گزارش مشهدنیوز و به نقل از ntvspor، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. او درباره جدایی خود از این تیم گفت: من واقعا از نظر روحی خسته شده بودم. حتی می‌خواستم قبل‌تر از این از تیم جدا شوم ولی مدیریت این اجازه را به من نداد. تیم دو بازی عقب افتاده دارد و در صورتی که بتواند این بازی‌ها را با برد به پایان برساند در بین تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیرد. دو بازی تیم ما عقب افتاد و ما نتوانستیم بازی کنیم و در صورتی که بازی‌های خودمان را برگزار می‌کردیم و با برد به پایان می‌رساندیم می‌توانستیم در رده دوم جدول قرار بگیریم. من مجبور بودم خیلی از مواقع در اتوبوس تیم بخوابم.

دنیزلی در ۱۱ بازی که روی نیمکت تراکتور نشست توانست ۵ برد، ۳ تساوی و ۳ باخت کسب کند و با ۱۸ امتیاز کار خود را قبل از پایان نیم فصل در این تیم به پایان ببرد.

به گزارش ایسنا، با اخراج این مربی ترکیه‌ای که قبلا در پاس و پرسپولیس کار کرده بود، احد شیخ لاری به صورت موقت هدایت تراکتور را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.