۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 23456
  پرینتخانه » آخرین اخبار, دولت تاریخ انتشار : 25 ژانویه 2024 - 22:14 |
به مناسب روز پدر انجام شد

دیدار سرزده معاون اول رئیس‌جمهور با آرتین

معاون اول رئیس جمهور ظهر پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در بازدیدی سرزده جویای احوال آرتین سرایداران و خانواده وی شد. به گزارش مشهدنیوز،  محمد مخبر در این دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خانواده شهید سرایداران و آرتین که خود مجروح حادثه تروریستی شاهچراغ است، گفت: دولت خود را موظف به […]

دیدار سرزده معاون اول رئیس‌جمهور با آرتین

معاون اول رئیس جمهور ظهر پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در بازدیدی سرزده جویای احوال آرتین سرایداران و خانواده وی شد.

به گزارش مشهدنیوز،  محمد مخبر در این دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خانواده شهید سرایداران و آرتین که خود مجروح حادثه تروریستی شاهچراغ است، گفت: دولت خود را موظف به پیگیری موضوعات و حل مشکلات خانواده شهدا می‌داند؛ چراکه برکت این کشور شهدای عزیز و خانواده‌های صبور آنان هستند.

وی به مناسبت میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر با حضور در منزل خانواده شهید سرایداران، ضمن تبریک و تهنیت روز پدر جویای احوال آرتین فرزند خردسال خانواده این شهید نیز شد و در جریان فرآیند درمان دست او در آن حادثه تروریستی مجروح شده، قرار گرفت.

آرتین سرایدارن از مجروحان حادثه تروریستی شاه‌چراغ در شیراز است که پدر ،مادر و برادر خود را دست داد.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران همواره خود را وام دار خانواده شهدا میداند و مجموعه دولت از هیچ خدمتی برای حل مشکلات آنها فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.