۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22774
  پرینتخانه » نظامی تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2024 - 14:11 |

رادان: هادیانفر به وزارت راه می‌رود

رادان: هادیانفر به وزارت راه می‌رود فرمانده فراجا از ماموریت فرمانده پیشین پلیس راهور در وزارت راه خبر داد. به گزارش مشهدنیوز، سردار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس راهور فراجا که پیش از ظهر امروز در مرکز همایش‌های نورالرضا برگزار شد، گفت:  بنا داشتیم تا از سردار هادیانفر […]

رادان: هادیانفر به وزارت راه می‌رود

رادان: هادیانفر به وزارت راه می‌رود

فرمانده فراجا از ماموریت فرمانده پیشین پلیس راهور در وزارت راه خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز، سردار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس راهور فراجا که پیش از ظهر امروز در مرکز همایش‌های نورالرضا برگزار شد، گفت:  بنا داشتیم تا از سردار هادیانفر در یکی از حساس‌ترین مراکزمان در پلیس یعنی فرماندهی قرارگاه تحلیل داده استفاده کنیم، اما متاسفانه این امر محقق نشد.

وی درباره چرایی عدم تحقق این انتصاب گفت: واقعیت این است که وزیر راه با من تماس گرفت و از من خواست تا با ماموریت سردار هادیانفر در این وزارتخانه موافقت کنم.

رادان ادامه داد: راستش را بخواهید ما دیدیم که این وزارتخانه سهم ۳۸ درصدی در کاهش تصادفات دارد، در حالی که پلیس سهم ۱۹ درصدی دارد. از این رو با حضور ایشان در وزارت راه موافقت شد و سردار هادیانفر به وزارت راه می‌روند و من مطمئنم که در آنجا منشا اثر خواهند بود.

 

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.