۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22669
  پرینتخانه » ریپورتاژ آگهی تاریخ انتشار : 07 ژانویه 2024 - 1:00 |
در نمایشگاه صنعت کشاورزی «آگروپارس» ۱۴۰۲ انجام شد

رونمایی از محصول جدید دانش بنیان گروه زر با حضور خاوازی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی

در نمایشگاه صنعت کشاورزی «آگروپارس» ۱۴۰۲ انجام شد رونمایی از محصول جدید دانش بنیان گروه زر با حضور خاوازی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی ایران موسوم به «آگروپارس» شرکت دانش بنیان زر گرین با حضور دکتر خاوازی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی محصول جدید خود تحت عنوان”ویتا زر” را […]

رونمایی از محصول جدید دانش بنیان گروه زر با حضور خاوازی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی

در نمایشگاه صنعت کشاورزی «آگروپارس» ۱۴۰۲ انجام شد

رونمایی از محصول جدید دانش بنیان گروه زر با حضور خاوازی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی

در دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی ایران موسوم به «آگروپارس» شرکت دانش بنیان زر گرین با حضور دکتر خاوازی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی محصول جدید خود تحت عنوان”ویتا زر” را معرفی کرد.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، گروه صنعتی پژوهشی زر با برند زرگرین (انواع کودهای زراعی ، باغبانی و گلخانه ای) کودهای کامل ارگانیک مایع،NPK ،فروت ست، بذرمال، فسفات پتاسیم، گوگردی، N۲۰، K۲۰،P۲۰  و… را در این نمایشگاه ارائه کرد.

کودهای «زرگرین» دارای درصد زیادی از اسیدآمینه است که نخستین بار در ایران بر پایه غلات و سلول های بنیادی تولید شده و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کرده است.
استفاده از این کودها در مناطق مختلف کشور موجب افزایش کیفیت و کمیت محصولات زراعی، باغی و گلخانه ای شده است.
کودهای زرگرین تاییدیه معتبرترین مرجع گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا در سوئیس را دارد و به کشورهای مختلف صادر می شود.

همچنین شرکت دانش بنیان زر گرین با حضور دکتر کاظم خاوازی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی محصول جدید خود تحت عنوان”ویتا زر” را معرفی کرد.

ویتا زر کود آلی مخصوص گیاهان گلخانه ای است که از پایه غلات تولید شده و به صورت انبوه و با قیمت رقابتی قابل عرضه به بازار کشت و صنعت ایران و جهان است.

این محصول همچنین در آینده ای نزدیک به سبدی از کودهای مورد نیاز گیاهان گلخانه ای تبدیل خواهد شد و به یکی از مهمترین نیازمندیهای کشور در بخش تولید اقلام کشاورزی به روش گلخانه ای پاسخ خواهد داد.

بنا بر این گزارش زرگرین عضو  رسمی انجمن  تولید کنندگان کود ایران است که ضمن تولید و عرضه انواع کودهای آلی ویژه به بخش کشاورزی کشورمان به کشورهای همسایه نیز تولیدات خود را صادر کرده است.

انجمن تولید کنندگان کود، انجمن تولید کنندگان کودهای آلی و زیستی، انجمن کود و سم کشاورزی و انجمن ارگانیک از تشکل‌های فعالی هستند که حضور پررنگی در این نمایشگاه داشتند.

انتهای رپرتاژ آگهی/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.