- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
رژیم صهیونیستی در پیامی به عربستان: یک دست صدا ندارد
رژیم صهیونیستی در پیامی به عربستان: یک دست صدا ندارد رژیم صهیونیستی در پیامی به عربستان در روز جهانی مدارا که مصادف است با 16 نوامبر گفت، یک دست صدا ندارد. به گزارش مشهدنیوز/ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حساب کاربری “اسرائیل به عربی” در توییتر که وابسته به وزارت خارجه این رژیم است، آمده، […]
رژیم صهیونیستی در پیامی به عربستان: یک دست صدا ندارد
رژیم صهیونیستی در پیامی به عربستان در روز جهانی مدارا که مصادف است با 16 نوامبر گفت، یک دست صدا ندارد.
به گزارش مشهدنیوز/ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حساب کاربری “اسرائیل به عربی” در توییتر که وابسته به وزارت خارجه این رژیم است، آمده، به مناسبت روز جهانی مدارا دست عربستان را در مقابله با افراطگرایی تحت پوشش دین اسلام میفشاریم.
در این صفحه کاربری عنوان شده است، گامی مهم برای اشاعه دوستی و مدارا زیر یک سقف. ضرف المثل معروف میگوید، یک دست صدا ندارد. بله به مدارا و سازش.
این پیام یک روز بعد از استقبال تلآویو از فتوای هیئت کبار علمای عربستان منتشر میشود که اخوان المسلمین را گروهی تروریستی خوانده و نسبت به پیوستن به این گروه هشدار داده بود.
انتهای پیام/
رژیم صهیونیستی , عربستان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


