Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 11328
  پرینتخانه » علم و فناوری تاریخ انتشار : 18 نوامبر 2020 - 20:31 |

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت مشخص شد

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت مشخص شد اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ به اوایل آذر موکول شد. به گزارش مشهدنیوز/ با برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ در مردادماه سال جاری رشته‌های علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی امسال به دلیل شرایط کشور متأثر […]

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت مشخص شد

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت مشخص شد

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ به اوایل آذر موکول شد.

به گزارش مشهدنیوز/ با برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ در مردادماه سال جاری رشته‌های علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی امسال به دلیل شرایط کشور متأثر از شیوع ویروس کرونا، بخش مصاحبه آنها برخلاف ادوار گذشته به صورت غیر حضوری برگزار شد.

در این شرایط داوطلبان مجاز مرحله کتبی، برای کسب نمره مرحله دوم موظف به ارسال مدارک و مستندات خود به همراه کلیپی از رزومه تحصیلی خود از طریق سایت مرکز سنجش (از ۱۸ تا ۲۶ شهریور و  ۱۴ و ۱۵ مهر) به منظور بررسی این مستندات توسط اساتید مربوطه بودند که در نهایت نمرات بخش مصاحبه از این طریق مشخص شد.

به همین دلیل روند اعلام نتایج نهایی با کمی تأخیر همراه شده است که نهایتا نتایج نهایی آزمون اویل هفته آینده (اوایل آذر ماه) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.