۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 11240
  پرینتخانه » اجتماعی, علم و فناوری تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2020 - 20:08 |

زمان برگزاری آزمون استخدامی تغییر کرد

زمان برگزاری آزمون استخدامی تغییر کرد زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ تغییر کرد و این آزمون در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می شود. به گزارش مشهدنیوز/ سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تغییر تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ اطلاعیه صادر […]

زمان برگزاری آزمون استخدامی تغییر کرد

زمان برگزاری آزمون استخدامی تغییر کرد

زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ تغییر کرد و این آزمون در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش مشهدنیوز/ سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تغییر تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ اطلاعیه صادر کرد.

بر این اساس با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت ها در اکثر استان ها،  تاریخ برگزاری  هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ به روزهای پنجشنبه مورخ ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری تغییر یافت.

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون لازم است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ هفتم دی ماه منتشر می شود را مطالعه کنند.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.