- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
سازمان لیگ برای تیمهای بدهکار کارت بازی صادر نمیکند
سازمان لیگ برای تیمهای بدهکار کارت بازی صادر نمیکند تیمهای بدهکار میتوانند قراردادهای خود را در هیات فوتبال ثبت کنند اما سازمان لیگ برای بازیکنان این تیمها کارت بازی صادر نمیکند. به گزارش مشهدنیوز، امروز (شنبه) علی رغم بدهکار بودن باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم توانستند با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را ثبت کنند. […]
سازمان لیگ برای تیمهای بدهکار کارت بازی صادر نمیکند
به گزارش مشهدنیوز، امروز (شنبه) علی رغم بدهکار بودن باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم توانستند با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را ثبت کنند. این در حالی بود که پیش از این گفته شده بود تیمهای بدهکار حق چنین کاری ندارند و ابتدا باید قسمتی از بدهی خود را صاف تا بتوانند قرارداد بازیکنانشان را ثبت کنند.
پیگیریهای خبرنگار ما از مسئول هیات فوتبال باعث شد تا وی توضیح دهد که رسیدگی به بدهی تیمها وظیف سازمان لیگ است. هیات فوتبال قرارداد بازیکنان همه تیمها را ثبت میکند اما سازمان لیگ برای بازیکنان تیمهایی که بدهی دارند، کارت بازی صادر نمیکند و آنها موظف به پرداخت بدهیهایشان تا پیش از شروع هفته اول هستند.
انتهای پیام/
سازمان ليگ فوتبال , ليگ برتر فوتبال ایران
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


