۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 25982
  پرینتخانه » محیط زیست تاریخ انتشار : 03 آوریل 2024 - 15:01 |

سامانه بارشی از شنبه وارد کشور می شود

سامانه بارشی از شنبه وارد کشور می شود رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از اواخر روز شنبه (۱۸ فروردین‌ماه) به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود به گزارش مشهدنیوز، صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۵ فروردین‌ماه) به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و […]

سامانه بارشی از شنبه وارد کشور می شود

سامانه بارشی از شنبه وارد کشور می شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از اواخر روز شنبه (۱۸ فروردین‌ماه) به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود

به گزارش مشهدنیوز، صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۵ فروردین‌ماه) به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات استان کرمان، جنوب یزد، شرق لرستان و جنوب استان مرکزی افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنج شنبه (۱۶ فروردین‌ماه) این وضعیت در ارتفاعات استان کرمان، ارتفاعات شمال شرق فارس، برخی مناطق در جنوب یزد و برخی مناطق شرقی سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ فروردین‌ماه) آسمان در غالب مناطق کشور صاف تا کمی ابری است.

وی اضافه کرد: از اواخر روز شنبه به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود که به‌تدریج در مناطقی از شمال غرب کشور و نیمه غربی سواحل دریای خزر افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان افزود: یکشنبه (۱۹ فروردین‌ماه) با نفوذ این سامانه در نوار غربی کشور، شمال غرب، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از امروز تا اواخر روز جمعه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۶ فروردین ‌ماه) صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۷ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا اهواز  با دمای ۳۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با  دمای ۱-  و ۲-  درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.