۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 2226
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حقوقی و قضایی تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2019 - 17:33 |

ستاد دیه تهران: به پویش «هفت سین خورشید» بپیوندید

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد نمایندگی استان تهران با معرفی پویش هفت سین خورشید اعلام کرده است: قصد داریم در این پویش لبخند بر لبان کودکانی بنشانیم که پدر یا مادرشان به خاطر بدهی، تصادف یا حادثه غیرعمد در زندان به سر می برند. به گزارش مشهدنیوز، […]

ستاد دیه تهران: به پویش «هفت سین خورشید» بپیوندید

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد نمایندگی استان تهران با معرفی پویش هفت سین خورشید اعلام کرده است: قصد داریم در این پویش لبخند بر لبان کودکانی بنشانیم که پدر یا مادرشان به خاطر بدهی، تصادف یا حادثه غیرعمد در زندان به سر می برند.

به گزارش مشهدنیوز، به نقل از ستاد دیه استان تهران،  بی تردید الگوهایی مانند دانشجوی مرحوم سجاد پوراحسان که سه روز قبل از پرواز آسمانی اش بدهی مرد مستأجری را به صاحبخانه اش پرداخت و وی را آزاد کرد، چراغی روشن در این راه خواهد بود.

چه لحظه زیبایی است وقتی دست افتاده ای را میگیری و لبخند را مهمان قلبش می کنی و ما خداوند منّان را شاکر هستیم که با همیاری و همفکری نیکوکاران و تلاشهای ستاد دیه استان تهران، طی سال گذشته، 1008 نفر و در سال جاری نیز تاکنون 505 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد شامل 485 نفر مرد و 20 نفر زن آزاد شده و  به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

بر آنیم این راه را با کمک دستهای مهربان شما ادامه داده و در پویش هفت سین خورشید، لبخند بر لبان کودکانی بنشانیم که پدر یا مادرشان به خاطر بدهی، تصادف یا حادثه غیرعمد در زندان به سر می برند.

بی تردید الگوهایی مانند دانشجوی مرحوم سجاد پوراحسان که سه روز قبل از پرواز آسمانی اش بدهی مرد مستأجری را به صاحبخانه اش پرداخت و وی را آزاد کرد، چراغی روشن در این راه خواهد بود. افتخار داریم با دعوت از حضور سبزتان در پویش هفت سین خورشید و معرفی این ستاد به دیگران، یاریگر ما باشید. همچنین کمک به آزادی این زندانیان صرفاً از طریق شماره حسابهای نمایندگی ستاد دیه امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام /

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.