۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 23586
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فوتبال, لیگ قهرمانان آسیا تاریخ انتشار : 28 ژانویه 2024 - 22:04 |

ستاره تیم ملی قطر رکورد علی دایی را شکست

معز علی، مهاجم تیم ملی فوتبال قطر از رکورد علی دایی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عبور کرد. به گزارش مشهدنیوز،  رقابت‌های دور گروهی جام ملت‌های آسیا هفته گذشته به پایان رسید و مرحله حذفی از امروز آغاز شده است. تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان این مسابقات با برتری مقابل لبنان، تاجیکستان و […]

ستاره تیم ملی قطر رکورد علی دایی را شکست

معز علی، مهاجم تیم ملی فوتبال قطر از رکورد علی دایی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عبور کرد.

به گزارش مشهدنیوز،  رقابت‌های دور گروهی جام ملت‌های آسیا هفته گذشته به پایان رسید و مرحله حذفی از امروز آغاز شده است. تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان این مسابقات با برتری مقابل لبنان، تاجیکستان و چین به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کرد.

در اولین دیدار قطر مقابل لبنان که با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید، معز علی یکی از گلزنان قطر بود که موفق شد به رکورد جدیدی در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

معز علی با این گل در دور رقابت‌های گروهی جام ملت‌های آسیا ۸ گله شده و از رکورد علی دایی، چوی سون هو و نائوهیرو تاکاهارا که هر کدام با ۷ گل رکورددار بودند را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.