۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 7594
  پرینتخانه » آموزش تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2020 - 14:05 |

سقف مدرسه میناب ریزش نکرده است/ مهتابی با مقداری گچ از سقف افتاده !

سقف مدرسه میناب ریزش نکرده است/ مهتابی با مقداری گچ از سقف افتاده ! اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از تخریب بخشی از سقف مدرسه «پور ولی» روستای راونگ از توابع بخش مرکزی میناب درهرمزگان و ریختن آن بر سر دانش‌آموزان داشت. به گزارش مشهدنیوز، فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی هرمزگان در این […]

سقف مدرسه میناب ریزش نکرده است/ مهتابی با مقداری گچ از سقف افتاده !

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از تخریب بخشی از سقف مدرسه «پور ولی» روستای راونگ از توابع بخش مرکزی میناب درهرمزگان و ریختن آن بر سر دانش‌آموزان داشت.

به گزارش مشهدنیوز، فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی هرمزگان در این باره اظهار کرد: به هیچ عنوان سقف مدرسه ریزش نکرده است. بر اساس اطلاعات کسب شده، اولیای مدرسه اقدام به تعویض مهتابی کلاس درس کرده‌اند، اما گویا مهتابی درست نصب نشده و با جایگاهش از سقف پایین آمده که به همراه آن مقداری از گچ سقف نیز جدا شده و ریزش کرده است.

وی افزود: متاسفانه این اتفاق باعث ترس دانش آموزان شده اما هیچ صدمه‌ای به آنها وارد نشده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه این مدرسه طی دو سال گذشته جزو لیست اولویت دار آموزش و پرورش برای تخریب و بازسازی به ما معرفی نشده است، گفت: هرچند قدمت مدرسه بالاست اما این اداره کل بر اساس نیازسنجی آموزش و پرورش و اعلامی که از طرف آنها صورت می‌گیرد نسبت به تخریب و بازسازی پروژه‌ها اقدام می‌کند.

هاشمی افزود: شهرستان میناب دومین شهرستان استان هرمزگان است که در مجموع ۸۰ مدرسه تخریبی دارد. هم اکنون ۳۰ پروژه دولتی فعال در دست اجرا دارد که از ۲۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت دارند. از ابتدای سال ۹۸ تا کنون نیز ۲۰ پروژه تحویل شده است.

این در حالیست که عبدالحسین بهرامی راونگی رئیس شورای اسلامی روستای راونگ میناب در این باره گفت: بخش‌هایی از سقف قدیمی مدرسه پورولی راونگ بر سر دانش‌آموزان فروریخت و باعث ایجاد رعب و وحشت بین آنان شد.

وی ادامه داد: روز گذشته(۱۴ دی ماه) بطور سرزده وارد مدرسه شهید پورولی این روستا شدم که به محض ورود متوجه جیغ و فریاد دانش‌آموزان یکی از کلاسها شدم.

رئیس شورای اسلامی روستای راونگ افزود: بلافاصله خود را به کلاس رساندم و دیدم بخشی از سقف کلاس بر روی سر دانش‌آموزان ریزش کرده و این امر باعث ایجاد رعب و وحشت بین آنان شده است.

وی اظهار کرد: مدرسه شهید پورولی ۴۴ سال قدمت دارد و اکنون بیش از ۱۵۰ دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

بهرامی راونگی خاطرنشان کرد: بارها درخواست نوسازی این مدرسه تخریبی به نهادهای مربوطه ارسال شده اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: بعد از ریزش قسمتهایی از سقف مدرسه تخریبی شهید پورولی روستای راونگ، اولیای دانش آموزان از ادامه تحصیل فرزندانشان در این آموزشگاه ترس و دلهره دارند.

به گزارش مشهدنیوز، روستای راونگ از توابع دهستان کریان در بخش مرکزی و در ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان میناب قرار دارد.

انتهای پیام/

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.