Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 1789
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, حوادث، انتظامی تاریخ انتشار : 30 دسامبر 2018 - 18:10 |

سه تن از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در اتاق عمل هستند

رئیس اورژانس کشور از بهبود وضعیت جسمانی مصدومان حادثه علوم و تحقیقات خبر داد. به گزارش مشهدنیوز،  پیرحسین کولیوند در حاشیه عیادت از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات گفت: خوشبختانه امروز دانشجویانی که در بیمارستان امام خمینی(ره) در بخش آی سی یو بستری هستند دیگر وابسته به دستگاه تنفس مصنوعی نیستند و […]

سه تن از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در اتاق عمل هستند

رئیس اورژانس کشور از بهبود وضعیت جسمانی مصدومان حادثه علوم و تحقیقات خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز،  پیرحسین کولیوند در حاشیه عیادت از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات گفت:
خوشبختانه امروز دانشجویانی که در بیمارستان امام خمینی(ره) در بخش آی سی یو بستری هستند دیگر وابسته به دستگاه تنفس مصنوعی نیستند و شرایط وخیمشان برطرف شده است.
وی ادامه داد: کادر بیمارستان حضرت امام فعالیت‌های بسیار خوبی را در روند بهبودی این بیماران انجام دادند و حتما به علت دعای خیر مردم بوده است.
رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه هیچ گونه کمبود دارو نداریم گفت: حداقل سه دانشجو در این بخش بستری هستند و سه دانشجو نیز در اتاق عمل هستند.
وی درباره کمبود دارو و تجهیزات نیز گفت: هیچ مورد دارو و اقلام دیگری برای این بیماران کم نیست و اگر موردی هم داشته باشیم که دارو کم باشد وزارت بهداشت این کمبود دارو را برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد: این مصدومان کاملا بی هوش و در کما بودند و حداقل سه نفر از این بیماران امیدی به زنده ماندنشان نبود؛ اما با تلاش کادر پزشکی این بیمارستان و امکاناتی که وجود داشت و خدمات شبانه روزی در حال حاضر از وضعیت خوب جسمانی برخوردار هستند.

پیرحسین کولیوند افزود: در حال حاضر دیگر مصدومان این حادثه نیز  در بیمارستان های حضرت رسول اکرم، خاتم، بیمارستان عرفان نیایش بستری هستند و وضعیت جسمانی این افراد نیز مساعد است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.